Cel Bru 2019

El dijous 12 d’abril es va realitzar l’activitat del Cel Bru on els alumnes de 2n d’ESO visiten diferents serveis de la ciutat que treballen durant la nit acompanyats de les seves famílies. Tot acaba amb el viatge en golondrina per anar a veure la sortida del sol.

Colònies 3r d’ESO Navarra

Els alumnes de 3r d’ESO passen aquesta setmana a Navarra fent visites culturals i activitats de natura. Ahir van visitar el Castillo de Javier i avui ha tocat fer barranquisme.

Afegim més fotografies de la visita a Pamplona i les activitats típiques de Navarra com el frontó.

Entrega de diplomes als alumnes Sherpes

Els alumnes de 3r d’ESO que són mediadors han participat en la formació del Mossos contra el ciberassetjament. Aquest alumnes faran una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre aquest tema i van rebre el diploma que els acredita com alumnes Sherpes de l’escola.

Sortida al teatre dels alumnes de l’optativa de Francès de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat

El passat dilluns 18 de març, els alumnes que fem la matèria de francès a 4’d’ESO i a 1r de Batxillerat, vam anar a l’Institut Joan Pelegrí per veure l’obra de teatre Le petit malade imaginaire, de la companyia BMH Producciones.

L’obra era una adaptació còmica de Le malade imaginaire, text escrit per Molière al segle XVII, i presentava la història d’un senyor força ric però del tot hipocondríac, la qual cosa el portarà a témer per la seva vida en nombroses i còmiques ocasions. Un dels temes que planteja l’obra és el del matrimoni concertat versus el matrimoni per amor, crítica que Molière feia ja a la societat del segle XVII i que, malauradament, encara continua sent d’actualitat en alguns punts del nostre planeta.

Vam riure molt gràcies als actors, grans comediants, i a la participació d’alguns assistents del públic. Molt recomanable. Ah! I vam ser els més puntuals, a la foto ho podreu comprovar!