SALSA

Aquest curs els alumnes de 2n d’ESO, a música, hem començat a fer salsa amb el Genis. De moment només hem fet una classe, però ja podem dir que ens ha agradat molt a tots. Primer vam aprendre els passos bàsics i després ens vam posar per parelles i vam començar a ballar. No es pot dir que siguem uns grans professionals de la salsa, però podem portar el ritme i, fins i tot, ballar seguint la música.

Esperem passar-ho igual de bé a totes les sessions.

Abril Sisquella Farrés

20161004_085532

A PLASMUS…escoltem amb el cos

A través de jocs i de l’experiència dels sentits, els alumnes de 1r d’ESO deixen anar el seu potencial creatiu a PLASMUS, una sèrie de tallers on s’uneixen la plàstica i la música, la consciència corporal i l’emocional.

En el primer taller han caminat lliurement amb els ulls tancats  acompanyats sense paraules ni manipulacions.  O dibuixar amb el dit a través de l’esquena d’un company, els ha fet conscients del que és escoltar amb tot el cos, i han pogut comunicar-se i expressar-se  de  formes diferents,  lliures de judici.

Lluís i Genís

VID_20160914_132032 from Escola Proa on Vimeo.

VID_20160914_120325 from Escola Proa on Vimeo.