V JORNADA COMPARTINT TALENT

Un any més, exalumnes nostres venen a explicar la seva experiència vital i professional a l’alumnat de 1r de Batxillerat. De les tres persones que vindran, una és de la branca artística, l’altra de la branca social i la darrera de la branca científica.

En condicions normals hauríem estat tots junts, ells tres i el centenar d’alumnes de 1r a la sala d’actes, però aquest any les coses no podran ser així i haurem d’estar separats per cadascuna de les tres modalitats, cadascú en una aula diferent.

Estem en contínua readaptació per no perdre l’essència.

El mètode científic

Els nois i noies de 2n d’ESO han estat treballant el mètode científic i,com no podria ser d’una altra manera, ho han fet posant-lo en pràctica: s’han fet preguntes, han formulat hipòtesis, han experimentat i han comunicat les seves conclusions en forma de pòster científic. Aquí en teniu una mostra.