Els alumnes de 3r d’ESO ja volten per Navarra

El dilluns 23 els alumnes de 3r d’ESO van sortir ben d’hora cap a Navarra. Aquí teniu ja alguna fotografia i anirem afegint-ne més a  mida que ens arribin.

III Mostra de Robòtica de Trams

Dilluns va ser el gran dia, quan entre les escoles participants a l’Smart City (Fundació Llor, Rocaprevera, CE Montseny, Virolai, Paidos, Ginebró, Sadako, Sant Miquel dels Sants, IE Sant Jordi, Marinada, Guinardó, Solc, Jaume Viladoms, CE Empordà, Sant Gervasi Cooperativa i Escola Proa) vam acoblar les seves parcel·les sobre l’estructura feta per l’escola GEM.

També es van exposar projectes individuals per part de les escoles Monalco, Rocaprevera, CE Monteseny i Sant Gervasi Cooperativa.

Cel bru 2018

Aquí us deixem un recull de les diferents imatges d’algunes de les visites que es van fer a la nit del Cel Bru abans de Setmana Santa. Com sempre tot va acabar anant a veure la sortida del sol. Aquest any ha estat molt maca!!

Cel Bru 2018 from Escola Proa on Vimeo.