Taller d’animació al CCCB

Avui els i les alumnes de Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat hem anat al CCCB a fer un
taller d’animació documental per a la creació d’una pel·lícula col·lectiva.
Hem començat fent la visita a l’exposició Ciència Fricció on hem pogut veure l’obra de l’artista
Pinar Yoldas i les seves instal·lacions.
Després ens hem organitzat en petits grups per fer un taller de creació d’éssers que
evolucionen i coevolucionen amb l’ajuda d’un programa d’intel·ligència artificial anomenat
Artbreeder. Finalment hem posat en comú les nostres creacions amb una exposició oral davant
del grup.

1r d’ESO marxa de colònies a l’Espluga

Els alumnes de 1r d’ESO estan passant tres dies de colònies a l’Espluga del Francolí. Serà l’oportunitat de conèixer com ens mostrem fora de l’aula.

Ahir es van instal·lar a la casa de la Capella i ja van visitar la cova de la Font Major per practicar l’espeleologia. Avui dijous han fet una excursió per visitar una carbonera al matí  i a la tarda han realitzat un taller de castells. Divendres visitaran el Monestir de Poblet.

EXCURSIÓ A LA CARBONERA:

TALLER DE CASTELLS:

MONESTIR DE POBLET:

Sortida a La Mola

L’alumnat de 3r d’ESO hem anat d’excursió a la Mola. Hem gaudit un munt del paisatge, de la natura i de la companyia dels nostres companys i companyes.

Sortida per Collserola

Avui hem anat d’excursió amb 2n d’ESO a Collserola. El temps ens ha acompanyat i hem pogut gaudir del contacte amb la natura.
Per treballar les emocions, els alumnes han pres fotografies evocadores dels paisatges i gravat els sons de la natura.

Sortida pel Papiol- Les Escletxes-Cim del Puig Madrona

Avui hem anat al Papiol a fer una sortida de grup. Hem visitat el centre del poble i el castell, les formacions geològiques de Les Escletxes i hem pujat al cim del Puig Madrona.
Hem aprofitat la sortida per fer activitats de cohesió de grup.

Gamificació del recursos literaris

El grup de Literatura castellana de modalitat de 2n treballant els recursos literaris de cara al parcial. Han de fer tres columnes amb el nom del recurs, la definició i l’exemple. Competeixen entre ells a veure quin és el grup més ràpid.