Sortida al CaixaLab

Aquest passat dilluns, els alumnes de l’optativa d’economia de 4t d’ESO van fer una visita a l’exposició permanent del CaixaForum “Caixalab Experience”, un taller d’emprenedoria on van aprendre de forma interactiva el valor de ser persones emprenedores. Van comprovar com la planificació, l’esforç i la determinació, són els valors clau per fer realitat les nostres idees.

Sortida al MHC

El passat divendres, els alumnes de 2n d’ESO van fer una visita al Museu d’Història de Catalunya, on van treballar els aspectes més importants de la vida en una societat feudal de l’Edat Mitjana i van poder-se posar a la pell d’un cavaller, un noble, un clergue o un camperol a través d’un enginyós joc de rol!

Visita al Centre Tecnològic El Mestral

El passat dilluns 11 de febrer de 2019, els alumnes de batxillerat que cursen la matèria de física vam realitzar una sortida al Centre Tecnològic El Mestral, l’antiga central nuclear de Vandellòs i, actualment en procés de desmantellament. Vam rebre una xerrada sobre l’empresa encarregada de desmantellar l’antiga central, seguidament, vam gaudir d’una sala interactiva amb la que vam aprendre aspectes fonamentals de la física nuclear. Tot seguit,  vam pujar a la part superior de l’antic reactor nuclear on ens van explicar com funcionava l’antiga central. I per finalitzar, vam baixar a la part inferior on vam veure el magatzem de grafit que s’utilitzava per guardar els elements de combustible.

DENIP 2019

El passat 30 de gener a l’escola Proa es va celebrar el DENIP (dia escolar de la no violència i de la Pau). Per tal de commemorar aquest dia els alumnes de 4t de l’ESO hem treballat diferents tipus de refugiats que des d’ACNUR s’han descrit. Després de recercar informació de cada tipus de refugiat, per grups hem creat uns murals informatius que hem penjat al passadís de davant de la nostra classe.

Per tal de fer-ne difusió i conscienciar a les persones del patiment i de les necessitats dels refugiats hem creat uns domassos amb tela per penjar-los a les tanques de l’escola; també hem fet unes xapes que regalem amb els berenars a totes aquelles persones que les vulguin.

Alumnes de 4t d’ESO