H4CKING TH3 C0D3

Els alumnes de 4t d’ESO hem estat unes quantes sessions desxifrant el codi genètic.

Sense saber ben bé què era, el Quim ens va proposar desxifrar una sèrie de lletres consecutives, ordenades d’una forma desconeguda. Tot i que al principi ens va semblar molt estrany, donant-li un parell de voltes i col·laborant entre equips hem pogut resoldre el codi satisfactòriament.

No hi ha res millor que el treball en equip! Niremberg i Khorana estarien orgullosos de nosaltres per haver replicat el seu descobriment del 1961.

TALLER D’ARQUEOLOGIA AL COSTAT DE L’HORT

El passat divendres, vam tenir la sort de poder fer una activitat dinàmica a l’aire lliure. La Laia, una amiga del Marc ens va fer una petita xerrada sobre l’arqueologia. Després vam anar a l’hort on ens havien preparat un jaciment i on vam excavar com autèntics arqueòlegs, després vam passar a l’interior del laboratori per fer la tasca més difícil, la de restauració. Allà vam intentar ajuntar les peces de les troballes amb cinta i finalment, amb molt d’esforç ho vam aconseguir.

Mannequinchallenge de 2n ESO B

La classe de 2n d’Eso B, hem fet un #mannequinchallenge a l’hora de tutoria. L’hem organitzat entre tota la classe. Ha consistit en què tothom, havia d’estar quiet, i la càmera anava passant per tota la classe, com si entréssim dintre d’una fotografia.  Després, hem editat el vídeo amb una música.

Joana Suñé.

VID-20161128-WA0000 from Escola Proa on Vimeo.