Navarra 3r d’ESO

L’alumnat de 3r ESO gaudeix de les colònies fent una ruta per Navarra al llarg de tota la setmana. S’allotgen a Ochagavia. Podran visitar el Valle del Roncal, la Foz de Lumbier, el Monasterio de Leyre, Pamplona, la Selva d’Irati, fer activitats de natura com el barranquisme i observació de voltors i “jugar a Pelota”.

8M a l’ESO

Tots som diferents PERÒ…

A 2n d’ESO cada alumne ha triat una dona important en la seva vida i li ha dedicat una postal reflexionant sobre els valors que representa per a cadascú.

21_22_2n ESO_8M

2n ESO amb el 8M

3rd of ESO introduces us famous women from our history.

TALLER EMOPACK 3r ESO

Els nois  i noies de 3r d’ESO realitzen al llarg del curs 4 activitats a la Granja de Palautordera per tal de reforçar aspectes de la seva educació emocional. Ahir, dimecres 2 de febrer,  van anar-hi per dur a terme una activitat on havien de caminar descalços sobre diferents textures i confiant en el grup, ja que tots anaven amb els ulls tapats. També van haver de passejar un cavall per tal d’aprendre a guiar i agafar confiança en ells mateixos.

Sortida a La Mola

L’alumnat de 3r d’ESO hem anat d’excursió a la Mola. Hem gaudit un munt del paisatge, de la natura i de la companyia dels nostres companys i companyes.

BONS AUGURIS

Els alumnes de 3r d’ESO iniciem el curs carregat de bons auguris.
Aquests dies, alumnes i famílies hem escrit els nostres desitjos per aquest curs 2021-2022 i els hem penjat a les nostres classes amb l’emoció i la confiança de veure’ls realitzats.
Agraïm especialment la participació de les famílies amb frases tan motivadores.
Alumnat de 3r d’ESO

1r dia del curs 21-22

Els alumnes de secundària han començat aquest matí el nou curs escolar. Malgrat que seguim portant les mascaretes estem segurs que sota d’elles hi havia uns somriures ben grans. Esperem que aquest curs tot vagi molt bé i els desitgem el millor.

Alumnes de 1r a 4t d’ESO

Benvinguda a 1r de Batxillerat

Alumnes de 2n de Batxillerat:

Sortides 3r d’ESO final de curs

Els alumnes de 3r d’ESO van passat el matí de divendres 18 al parc de l’Humor amarillo.

Ahir dilluns van anar en golondrina.

I avui, per acomiadar el curs han anat al Climbat de la Foixarda.

Taller Emopack III

Avui els alumnes de 3r d’ESO han fet la tercera visita a la granja on han realitzat les activitats dels taller Emopack.

Sortida del taller Emopack

Avui els alumnes de 3r d’ESO han anat per segona vegada a La Granja per realitzar la 3a sessió del taller Emopack.