Sortida a La Mola

L’alumnat de 3r d’ESO hem anat d’excursió a la Mola. Hem gaudit un munt del paisatge, de la natura i de la companyia dels nostres companys i companyes.

BONS AUGURIS

Els alumnes de 3r d’ESO iniciem el curs carregat de bons auguris.
Aquests dies, alumnes i famílies hem escrit els nostres desitjos per aquest curs 2021-2022 i els hem penjat a les nostres classes amb l’emoció i la confiança de veure’ls realitzats.
Agraïm especialment la participació de les famílies amb frases tan motivadores.
Alumnat de 3r d’ESO

1r dia del curs 21-22

Els alumnes de secundària han començat aquest matí el nou curs escolar. Malgrat que seguim portant les mascaretes estem segurs que sota d’elles hi havia uns somriures ben grans. Esperem que aquest curs tot vagi molt bé i els desitgem el millor.

Alumnes de 1r a 4t d’ESO

Benvinguda a 1r de Batxillerat

Alumnes de 2n de Batxillerat:

Sortides 3r d’ESO final de curs

Els alumnes de 3r d’ESO van passat el matí de divendres 18 al parc de l’Humor amarillo.

Ahir dilluns van anar en golondrina.

I avui, per acomiadar el curs han anat al Climbat de la Foixarda.

Taller Emopack III

Avui els alumnes de 3r d’ESO han fet la tercera visita a la granja on han realitzat les activitats dels taller Emopack.

Sortida del taller Emopack

Avui els alumnes de 3r d’ESO han anat per segona vegada a La Granja per realitzar la 3a sessió del taller Emopack.

Programem un semàfor

Des de la matèria de tecnologia s’està fent un semàfor utilitzant l’aplicació mblock per programar una placa d’arduino. Estem aprenent lògica a partir de la programació. Prèviament hem après a llegir un esquema lògic i un esquema electrònic per poder unir la part de la programació amb el circuit que cal fer i la part electrònica dels components que ens calen (placa arduino, leds, botons, transistors)

3r d’ESO comença el curs amb optimisme

Durant la jornada de presentació del curs del passat 14 de setembre al matí, els alumnes de 3r d’ESO, a banda de rebre com és costum tots els anys la informació necessària per poder començar les classes, van fer també algunes activitats de benvinguda i retrobament després d’un llarg període sense escola presencial.

Entre aquestes activitats, va destacar la que podeu veure en aquestes imatges. Es tractava d’escriure, a les arrels de l’arbre, les qualitats i capacitats que creuen que tenen; a les branques, les coses positives que fan; als fruits, els èxits que darrerament han aconseguit.

L’objectiu d’aquesta activitat era conèixer les capacitats i qualitats individuals, descobrir-ne de noves amb l’ajuda dels companys, i reconèixer els èxits i valorar-los.