Colònies 3r d’ESO Navarra

Els alumnes de 3r d’ESO passen aquesta setmana a Navarra fent visites culturals i activitats de natura. Ahir van visitar el Castillo de Javier i avui ha tocat fer barranquisme.

Afegim més fotografies de la visita a Pamplona i les activitats típiques de Navarra com el frontó.

Entrega de diplomes als alumnes Sherpes

Els alumnes de 3r d’ESO que són mediadors han participat en la formació del Mossos contra el ciberassetjament. Aquest alumnes faran una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre aquest tema i van rebre el diploma que els acredita com alumnes Sherpes de l’escola.

Sortida de cohesió de grup 3r d’ESO

Dimecres tarda els alumnes de 3r d’ESO van anar al Parc de Joan Miró a realitzar unes activitats de cohesió de grup.

Comencem!

Després del retrobament amb els amics comencem el nou curs amb dinàmiques per conèixer-nos i crear un bon clima de grup.

Vídeos guanyadors Convivències Navarra

Com a tasca final del Projecte de Navarra d’enguany, els alumnes de la promoció Malala han gravat i editat vídeos on expliquen la seva experiència a mena d’anunci.

Després de visionar tots el​​s vídeos a la classe, els alumnes de 3r de l’ESO han decidit, mitjançant una rúbrica, quins són els millors vídeos presentats.

Val a dir que s’han realitzat molt bons vídeos i que molts grups han rebut mencions especials que hem celebrat amb una breu “cerimònia dels Òscars”. S’han entregat premis als vídeos millor editats, al millor treball en grup, a la millor banda musical, al millor argument, etc.

Voleu veure quins són els vídeos que han triat els alumnes perquè els representin?

La nostra enhorabona a tots els alumnes per la feina feta!

1qrleXme1zhNU-hOS7ng2rO9iosJVf2dC from Escola Proa on Vimeo.

1CIw6Z7qhKSPPnQJfUaI1zQNE7lDl3t-m from Escola Proa on Vimeo.

Tutoria de 3r de l’ESO

Taller de comunicació a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO a l’assignatura de castellà hem estat fent un taller de comunicació on hem acabat creant un projecte diferent cada trimestre: una revista, un reportatge televisiu i un programa de ràdio.

Els alumnes han avaluat la seva actitud al llarg del trimestre i han coavaluat la presentació oral del projecte al final del trimestre on explicaven com han treballat dins el grup, el que han après, els problemes quan han tingut i si han gaudit del projecte.

Estem molt orgullosos de la feina feta i de la seva evolució en l’aprenentatge.

programa TV from Escola Proa on Vimeo.