Redactem una notícia, 1r d’ESO

Tots els alumnes de 1r d’ESO van redactar en petit grup una notícia al voltant de la conferència que ens va venir a fer la Rosa Oller ara fa dies. La crònica seleccionada que recull molt i molt bé la informació general i altres detalls interessants de la conferència és aquesta que us presentem. La noticia ha esta redactada per l’ Albert Díaz, en Biel Sancho i la Mariona Tugues. Bona feina!!

Ruta de descoberta al voltant del llibre Marina, de Carlos Ruiz Zafón

El passat 13 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO vam fer una ruta de descoberta per diferents espais de la nostra ciutat on transcorre el llibre de Carlos Ruiz Zafón titulat Marina.
Durant la visita, on llegíem fragments de l’obra i ens explicaven punts claus de la seva història, vam passar per les Rambles, vam anar al Gòtic, al Born i al barri de la Ribera, per acabar a l’estació de França, espai on s’inicia i acaba aquesta novel·la.
Molts de nosaltres vam veure edificis que desconeixíem i vam descobrir anècdotes curioses de la nostra ciutat relacionades amb una novel·la tan coneguda com Marina. Tota una descoberta!
Alumnes de 3r d’ESO

Gamificació de recursos retòrics

Activitat de gamificació a l’aula per repassar i interioritzar els recursos retòrics.
Primer l’hem preparada i, un cop ja feta, hem pogut jugar i aprendre. Treballem un total de 56 recursos a la Literatura castellana de modalitat de 2n de Batxillerat, però el joc inclou tots els que entren al glossari de Castellà per a la selectivitat.

Sortida al teatre 1r i 2n d’ESO

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar al teatre divendres passat a veure l’adaptació teatral de l’obra Invasió subtil i altres contes  de Pere Calders.

Taller de comunicació a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO a l’assignatura de castellà hem estat fent un taller de comunicació on hem acabat creant un projecte diferent cada trimestre: una revista, un reportatge televisiu i un programa de ràdio.

Els alumnes han avaluat la seva actitud al llarg del trimestre i han coavaluat la presentació oral del projecte al final del trimestre on explicaven com han treballat dins el grup, el que han après, els problemes quan han tingut i si han gaudit del projecte.

Estem molt orgullosos de la feina feta i de la seva evolució en l’aprenentatge.

programa TV from Escola Proa on Vimeo.