Col·laboració amb el Banc d’aliments de Cim Vallès

Dijous 27 els alumnes de 4t d’ESO van sortir a les 8 del matí de la Plaça Espanya per fer una jornada de voluntariat al Banc d’aliments del CIM Vallès. L’activitat va consistir en classificar i empaquetar els aliments que s’havien recollit al Gran Recapte. Com a dada els van explicar que s’havien recollit 4000 tones d’aliments a tota Catalunya. Com agraïment ens van convidar a esmorzar.

Ens expliquen professions

La mare d’un alumne de 4t d’ESO que és advocada ha vingut per explicar-nos la seva professió dins del programa d’orientació professional de tutoria a 4t.

Moltes gràcies.

Sortida a La Mola

La setmana passada, des de la tutoria, els alumnes de 3r de l’ESO vam anar a la muntanya de la Mola.

Els tutors van aprofitar la sortida per fer activitats de cohesió de grup i ens van donar indicacions sobre què podem fer quan tenim un conflicte amb algun company o companya. Ens van dir que els conflictes entre les persones són inevitables però que, si els gestionem bé, ens poden ajudar a millorar i enfortir la nostra relació.
Vam caminar tot el dia i ens vam cansar bastant, però ens ho vam passar molt bé i vam riure molt. Ah, i moltes gràcies a les famílies per les carmanyoles i els entrepans tan bons que ens van preparar!!!
Classes de 3r d’ESO

Visita a l’antic Mercat del Born

Els alumnes de 4t d’ESO de han visitat el Born CCM de Barcelona. Contemplar el jaciment de l ‘Antic Mercat del Born és fer una aproximació a la vida quotidiana de la Barcelona de finals del segle XVII i principis del XVIII, i és trepitjar els carrers de la ciutat que va resistir el setge de les tropes de Felip V fins la capitulació de l’11 de setembre de 1714.

Xerrada per la Marató de Tv3

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han rebut una xerrada sobre la Marató de TV3 d’enguany que serà per  a les malalties minoritàries

Visita al Museu d’Història de Barcelona

Els alumnes de 2n d’ESO estan treballant Roma des de la matèria de Socials i han visitat el MUHBA per trepitjar la Barcelona romana.

Gamificació de recursos retòrics

Activitat de gamificació a l’aula per repassar i interioritzar els recursos retòrics.
Primer l’hem preparada i, un cop ja feta, hem pogut jugar i aprendre. Treballem un total de 56 recursos a la Literatura castellana de modalitat de 2n de Batxillerat, però el joc inclou tots els que entren al glossari de Castellà per a la selectivitat.

Sortida Projecte Barcelona

Segon d’ESO va visitar dimarts passat el mercat de la Boqueria i l’Ajuntament de Barcelona com a activitat dins del projecte Coneguem Barcelona, que estan duent a terme. Properament també faran un recorregut per Barcelona seguint un itinerari que prèviament han preparat.