Itinerari pel barri de Sants

Els alumnes de 1r d’ESO tanquen el projecte Sants, el nostre barri fent un itinerari pel barri on es graven explicant la història i les curiositats dels llocs emblemàtics del barri. Prèviament, han preparat el recorregut a seguir utilitzant eines de geolocalització amb el Google maps.

Projecte 1r ESO: Sants, el nostre barri

Els alumnes de 1r d’ESO treballen una part del currículum de socials, llengua i ciències per projectes. Un d’ells, que es realitza al 1r trimestre, és Sants, el nostre barri. En ell es treballa la localització del barri dins del Districte Sants Montjuïc, les dades de població de cada barri del districte, la seva història i entitats i llocs emblemàtics que hi pertanyin. Per documentar-se es realitzen sortides a l’Arxiu de Sants, l’Alcaldia i un itinerari pel barri.

Per posar en comú la informació sobre aquests aspectes, els alumnes exposen oralment  la seva recerca a la classe.

Localització dels barris del Districte de Montjuïc amb la seva demografia:

Visita a l’Alcaldia:

1r d’ESO marxa de colònies a l’Espluga

Els alumnes de 1r d’ESO estan passant tres dies de colònies a l’Espluga del Francolí. Serà l’oportunitat de conèixer com ens mostrem fora de l’aula.

Ahir es van instal·lar a la casa de la Capella i ja van visitar la cova de la Font Major per practicar l’espeleologia. Avui dijous han fet una excursió per visitar una carbonera al matí  i a la tarda han realitzat un taller de castells. Divendres visitaran el Monestir de Poblet.

EXCURSIÓ A LA CARBONERA:

TALLER DE CASTELLS:

MONESTIR DE POBLET:

1r dia del curs 21-22

Els alumnes de secundària han començat aquest matí el nou curs escolar. Malgrat que seguim portant les mascaretes estem segurs que sota d’elles hi havia uns somriures ben grans. Esperem que aquest curs tot vagi molt bé i els desitgem el millor.

Alumnes de 1r a 4t d’ESO

Benvinguda a 1r de Batxillerat

Alumnes de 2n de Batxillerat:

Colònies 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han marxat avui de colònies. Avui han fet el camí de l’ermita de la Santíssima Trinitat.

També han visitat la plaça de l’església de l’Espluga de Francolí.

Segon dia, i seguim fent activitats divertidíssimes. Estem super forts! Hem construït una buggys per fer curses.

Aquest divendres, per acabar, hem visitat el monestir de Poblet.

Escrivim als avis

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO durant les classes d’autoaprenentatge van estar escrivint unes cartes pels avis i àvies  d’Avismon. Els/Les voluntaris/ies d’aquesta Associació van fer arribar aquestes cartes el dia de Sant Jordi, juntament amb un llibre i una rosa.

Els ha fet molta il·lusió rebre les seves notícies.

Moltes gràcies a la Mercè i a l’Eduard per fer-ho possible.

L’atmosfera i el que comporta

Els alumnes de 1r d’ESO hamn representat les capes de l’atmosfera de manera proporcional i han investigat sobre els diferents fenòmens relacionats amb ella com la pluja àcida, l’smog, la minva de la capa d’ozó, l’efecte hivernacle o la contaminació.