Colònies 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han marxat avui de colònies. Avui han fet el camí de l’ermita de la Santíssima Trinitat.

També han visitat la plaça de l’església de l’Espluga de Francolí.

Segon dia, i seguim fent activitats divertidíssimes. Estem super forts! Hem construït una buggys per fer curses.

Aquest divendres, per acabar, hem visitat el monestir de Poblet.

Escrivim als avis

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO durant les classes d’autoaprenentatge van estar escrivint unes cartes pels avis i àvies  d’Avismon. Els/Les voluntaris/ies d’aquesta Associació van fer arribar aquestes cartes el dia de Sant Jordi, juntament amb un llibre i una rosa.

Els ha fet molta il·lusió rebre les seves notícies.

Moltes gràcies a la Mercè i a l’Eduard per fer-ho possible.

L’atmosfera i el que comporta

Els alumnes de 1r d’ESO hamn representat les capes de l’atmosfera de manera proporcional i han investigat sobre els diferents fenòmens relacionats amb ella com la pluja àcida, l’smog, la minva de la capa d’ozó, l’efecte hivernacle o la contaminació.

Què sabem del SARS-CoV-2

Els alumnes de 1r d’ESO, aprofitant el tema de la cèl·lula que es treballa des de ciències naturals, han recercat sobre el virus del Covid i han realitzat els següents murals.

Taller de cuina: Fregits

Després d’unes sessions de cuina on hem practicat el tall d’aliments aquí us deixem unes imatges de la pràctica del fregits on hem fet patates fregides i calamars a la romana i a l’andalusa. El més important és comprovar la temperatura de l’oli per tirar el producte en el punt adequat.

Treballem les frases fetes

Malgrat el confinament, els alumnes de 1r d’ESO A i B hem treballat les frases fetes. Hem fet feina i hem descobert moltíssimes i cadascú de la classe ha triat una,ha investigat sobre el seu significat i ha posat una fotografia amb el significat “literal” per fer-ho més divertit…
Aquí teniu una petita selecció!! Esperem que us agradin….