Projecte Creem un itinerari

Aquests darrers mesos, els alumnes de 1r d’ESO, hem estat treballant en un projecte. Aquest consistia en preparar un possible itinerari de dos dies a diferents comarques de Catalunya. Hem preparat aquesta escapada en petits grups tenint en compte el pressupost, l’autocar, l’allotjament, les activitats,…

Després de fer unes exposicions, van sortir dos itineraris finalistes, la Garrotxa a 1r A i Terra Alta a 1r B. Després, els dos grups finalistes van exposar els seus itineraris junt amb la revista que van realitzar. Al final, la proposta guanyadora ha estat l’itinerari per la Garrotxa, el qual intentarem que es faci realitatl

Mariona Tugues, Aina Farran i Laia Quevedo

Redactem una notícia, 1r d’ESO

Tots els alumnes de 1r d’ESO van redactar en petit grup una notícia al voltant de la conferència que ens va venir a fer la Rosa Oller ara fa dies. La crònica seleccionada que recull molt i molt bé la informació general i altres detalls interessants de la conferència és aquesta que us presentem. La noticia ha esta redactada per l’ Albert Díaz, en Biel Sancho i la Mariona Tugues. Bona feina!!

Colònies 1r ESO Espluga de Francolí

Els alumnes de 1r d’ESO ja estan de colònies a l’Espluga de Francolí. Alguns ja han passat per la cova, sabeu qui són?

A primer parlem del canvi climàtic

Avui divendres 27, tenint pressent que hi havia convocada una vaga pel canvi climàtic, hem parlat a classe sobre aquest fenomen i com podem mirar de posar el nostre granet de sorra per minimitzar el seu impacte.

Hem fet una activitat conjunta que ha consistit en aportar coses que ja fem i altres que podríem millorar. Com a resultat ha sorgit un mural d’aportacions que hem llegit i comentat a classe.

Projecte Coneixem-nos 1r ESO

El projecte Coneixem-nos serà un projecte sobre nosaltres i el nostre grup. Avui hem fet cinc dinàmiques de grup per pensar i reflexionar sobre quines estratègies ens ajudaran a aconseguir un treball més efectiu.

Si tots i totes col·laborem i fem pinya el resultat serà millor!!

Fira dels Drets Humans

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la Fira del Drets Humans com a producte final del projecte. Aquesta fira l’han poguda visitar el alumnes de 6è i 2n d’ESO i les famílies dels propis alumnes de 1r.

Al llarg del projecte  cada grup ha treballat un dret i ha fet una campanya de sensibilització sobre ell. També han realitzat exposicions orals a diferents classes de primària.

Sortida al teatre 1r i 2n d’ESO

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar al teatre divendres passat a veure l’adaptació teatral de l’obra Invasió subtil i altres contes  de Pere Calders.