Sortida a l’Empordà 2n Batxillerat

El 25 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat de C. Socials, Humanístic i Artístic l’hem passat

l’Empordà.

Al matí , al jaciment d’Empúries: la gent de Llatí ens ha preparat l’itinerari per les ruïnes de

l’antiga ciutat grega i la ciutat romana: fòrum, domus…Tots hem gaudit de les interessants

explicacions que ens han fet. Gràcies a tots!

Després de dinar a vora mar, hem marxat a Figueres per veure el Museu Dalí, que com

sempre ens ha deixat perplexos i meravellats, hem conegut una mica més el geni de

l’Empordà.

image1 (2)

Hem tornat tard però contents i satisfets

Intercanvi de sabates a 1r d’ESO

Avui 18 de febrer se celebra el Dia Internacional de la Síndrome d’Asperger.

DSC05821

Des de la matèria d’Ètica de 1r d’ESO hem decidit unir-nos a la campanya de conscienciació que ens ha arribat de la mà de l’Associació Síndrome d’Asperger del Maresme.

DSC05825

Per això ens hem posat a les sabates d’un altre company i hem volgut compartir la nostra experiència amb tots vosaltres. Ho fem utilitzant els hashtags #18FAsperger #cambiatuszapatos  #ponteensulugar

Si voleu saber-ne més podeu consultar el link que us compartim.

Realització d’experiments casolans en vídeo.

Des de la matèria de ciències naturals s’ha proposat als alumnes de 1r d’ESO que realitzin experiències a casa que després han d’enregistrar i mostrar als companys.

Aquí us deixem un vídeo sobre la Pressió Atmosfèrica molt didàctic i alhora senzill de fer a casa.

Pau Experiment from Escola Proa on Vimeo.

Un altre vídeo del Pa J sobre el mateix tema.

Carta d’agraïment de la Fundació la Pedrera per acollir una estudiant del MIT

Divendres dia 29 rebíem aquesta carta:

“Bon dia a tots/es!

Ahir a la Fundació Catalunya-La Pedrera vàrem acomiadar els estudiants del MIT que hem tingut durant aquest mes de gener a la nostra ciutat, Barcelona. Us voldríem agrair la vostra acollida, immensa disposició i  gran tasca docent durant la seva estada. Desitgem que hagi estat una experiència positiva per totes les parts implicades i esperem poder comptar amb vosaltres en futures edicions del programa.

En aquest enllaç trobareu la notícia sobre el programa MISTI-GTL al web de la Fundació. I en aquest altre enllaç trobareu un vídeo/entrevista que els hi vàrem fer ahir als estudiants del MIT al terrat de La Pedrera durant el seu comiat, així com un parell de fotografies de grup. Si teniu més fotografies que heu pres a l’escola que us agradaria compartir, estarem encantats de que ens les feu arribar.

….

De nou, moltíssimes gràcies a tots. Restem a la vostra disposició.

Una forta abraçada,

Carla Conejo Gonzalez

Àrea de Coneixement i Recerca”

Moltes gràcies a tothom que ha fet possible aquesta col·laboració.