Navarra 4t ESO

Aquesta setmana l’alumnat de 4t d’ESO ha estat de colònies a Navarra. Han gaudit de bons temps i han pogut visitar Pamplona, la Foz de Lumbier, la Selva d’Irati, aprendre els esports de frontó i participar en activitats d’aventura com el barranquisme.

Navarra 3r d’ESO

L’alumnat de 3r ESO gaudeix de les colònies fent una ruta per Navarra al llarg de tota la setmana. S’allotgen a Ochagavia. Podran visitar el Valle del Roncal, la Foz de Lumbier, el Monasterio de Leyre, Pamplona, la Selva d’Irati, fer activitats de natura com el barranquisme i observació de voltors i “jugar a Pelota”.

8M a l’ESO

Tots som diferents PERÒ…

A 2n d’ESO cada alumne ha triat una dona important en la seva vida i li ha dedicat una postal reflexionant sobre els valors que representa per a cadascú.

21_22_2n ESO_8M

2n ESO amb el 8M

3rd of ESO introduces us famous women from our history.

1r d’ESO marxa de colònies a l’Espluga

Els alumnes de 1r d’ESO estan passant tres dies de colònies a l’Espluga del Francolí. Serà l’oportunitat de conèixer com ens mostrem fora de l’aula.

Ahir es van instal·lar a la casa de la Capella i ja van visitar la cova de la Font Major per practicar l’espeleologia. Avui dijous han fet una excursió per visitar una carbonera al matí  i a la tarda han realitzat un taller de castells. Divendres visitaran el Monestir de Poblet.

EXCURSIÓ A LA CARBONERA:

TALLER DE CASTELLS:

MONESTIR DE POBLET:

BONS AUGURIS

Els alumnes de 3r d’ESO iniciem el curs carregat de bons auguris.
Aquests dies, alumnes i famílies hem escrit els nostres desitjos per aquest curs 2021-2022 i els hem penjat a les nostres classes amb l’emoció i la confiança de veure’ls realitzats.
Agraïm especialment la participació de les famílies amb frases tan motivadores.
Alumnat de 3r d’ESO

1r dia del curs 21-22

Els alumnes de secundària han començat aquest matí el nou curs escolar. Malgrat que seguim portant les mascaretes estem segurs que sota d’elles hi havia uns somriures ben grans. Esperem que aquest curs tot vagi molt bé i els desitgem el millor.

Alumnes de 1r a 4t d’ESO

Benvinguda a 1r de Batxillerat

Alumnes de 2n de Batxillerat:

Colònies 2n d’ESO

De camí a la casa d’El Rourell els alumnes de 2n d’ESO han visitat la ciutat medieval de Besalú.

També han visitat el Croscat.

Jocs a l’aire lliure.

Taller Emopack III

Avui els alumnes de 3r d’ESO han fet la tercera visita a la granja on han realitzat les activitats dels taller Emopack.

Sortida del taller Emopack

Avui els alumnes de 3r d’ESO han anat per segona vegada a La Granja per realitzar la 3a sessió del taller Emopack.

Familiars que ens expliquen professions

Des de la tutoria de 4t d’ESO hem demanat la col·laboració de les famílies perquè ens expliquin la seva experiència laboral i acadèmica i d’aquesta manera participin del programa d’orientació de 4t d’ESO.

De moment hem pogut comptar amb la participació de tres famílies que ens han explicat què han estudiat, de què treballen, què els va ajudar a decidir els seus estudis i quines competències es valoren més en el seu àmbit de treball. Totes aquestes xerrades han estat molt interessants i han motivat l’alumnat.
A tots ells i elles els agraïm la seva col·laboració i ens alegra saber que comptem amb la col·laboració de més famílies de 4t d’ESO!