Taller sobre les emocions

Finalment el alumnes de 4t d’ESO han pogut fer la darrera activitat sobre el taller de les emocions que van començar el curs passat. Aquí us deixem unes imatges de la jornada d’avui a la Granja.

Promoció Irena Sendler

A 2n d’ESO hem triat el nom de la nostra promoció i us volem compartir la informació que hem recopilat després de molts dies d’esforç.

Ja teniu disponibles els sites del projecte tant de 2n d’ESO A com del B: El personatge de la nostra promoció. El seu nom és Irena Sendler. Si voleu  saber-ne més, no us oblideu de fer-hi una repassada! Veureu línies del temps, el tràiler del nostre projecte, la biografia del nostre personatge, entre moltes informacions més.

Si teniu curiositat per saber qui és, aquí hi trobareu tot el material.

Promoció Irena Sendler (2n d’ESO A i B)

Taller Emopack 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han visitat la Granja  per realitzar el taller Emopack del qual ja el curs passat havien fet alguna sessió i faltava finalitzar-lo.

3r d’ESO comença el curs amb optimisme

Durant la jornada de presentació del curs del passat 14 de setembre al matí, els alumnes de 3r d’ESO, a banda de rebre com és costum tots els anys la informació necessària per poder començar les classes, van fer també algunes activitats de benvinguda i retrobament després d’un llarg període sense escola presencial.

Entre aquestes activitats, va destacar la que podeu veure en aquestes imatges. Es tractava d’escriure, a les arrels de l’arbre, les qualitats i capacitats que creuen que tenen; a les branques, les coses positives que fan; als fruits, els èxits que darrerament han aconseguit.

L’objectiu d’aquesta activitat era conèixer les capacitats i qualitats individuals, descobrir-ne de noves amb l’ajuda dels companys, i reconèixer els èxits i valorar-los.

Activitat de tutoria 1r Batxillerat

Arrel d’una notícia d’una activitat escolar sobre donar una mirada, una visió del que veiem des de les nostres finestres, terrasses, balcons,….. en 3 moments del dia (a la sortida del sol, a l’hora dels aplaudiments o a la posta del sol),  es va plantejar als alumnes de 1r de Batxillerat  que fessin una foto del que veien des de la seva finestra.

El resultat és aquest vídeo amb música de Sigur Ros, autor que ja hem escoltat en altres moments del curs a la tutoria.

Col·laboració amb el Banc d’aliments de Cim Vallès

Dijous 27 els alumnes de 4t d’ESO van sortir a les 8 del matí de la Plaça Espanya per fer una jornada de voluntariat al Banc d’aliments del CIM Vallès. L’activitat va consistir en classificar i empaquetar els aliments que s’havien recollit al Gran Recapte. Com a dada els van explicar que s’havien recollit 4000 tones d’aliments a tota Catalunya. Com agraïment ens van convidar a esmorzar.

Sortida a La Mola

La setmana passada, des de la tutoria, els alumnes de 3r de l’ESO vam anar a la muntanya de la Mola.

Els tutors van aprofitar la sortida per fer activitats de cohesió de grup i ens van donar indicacions sobre què podem fer quan tenim un conflicte amb algun company o companya. Ens van dir que els conflictes entre les persones són inevitables però que, si els gestionem bé, ens poden ajudar a millorar i enfortir la nostra relació.
Vam caminar tot el dia i ens vam cansar bastant, però ens ho vam passar molt bé i vam riure molt. Ah, i moltes gràcies a les famílies per les carmanyoles i els entrepans tan bons que ens van preparar!!!
Classes de 3r d’ESO