Xerrada per la Marató de Tv3

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han rebut una xerrada sobre la Marató de TV3 d’enguany que serà per  a les malalties minoritàries

Colònies 1r ESO Espluga de Francolí

Els alumnes de 1r d’ESO ja estan de colònies a l’Espluga de Francolí. Alguns ja han passat per la cova, sabeu qui són?

Viatge a Devon 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO ja gaudeixen del viatge de final de curs a Devon Al llarg de la setmana visitaran diferents lloc i poblacions de la zona. A partir de la tarda s’allotgen per parelles en famílies angleses. Una bona experiència per tancar l’ESO.

Fotografies d’Exeter i excursió

Colònies 3r d’ESO Navarra

Els alumnes de 3r d’ESO passen aquesta setmana a Navarra fent visites culturals i activitats de natura. Ahir van visitar el Castillo de Javier i avui ha tocat fer barranquisme.

Afegim més fotografies de la visita a Pamplona i les activitats típiques de Navarra com el frontó.

Entrega de diplomes als alumnes Sherpes

Els alumnes de 3r d’ESO que són mediadors han participat en la formació del Mossos contra el ciberassetjament. Aquest alumnes faran una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre aquest tema i van rebre el diploma que els acredita com alumnes Sherpes de l’escola.

Sortida de cohesió de grup 3r d’ESO

Dimecres tarda els alumnes de 3r d’ESO van anar al Parc de Joan Miró a realitzar unes activitats de cohesió de grup.

Alumnes de 4t d’ESO al Banc d’aliments

Un any més els alumnes de 4t d’ESO van un dematí a col·laborar en l’empaquetament dels aliments del gran recapte al Banc d’aliments.