Colònies 2n d’ESO

De camí a la casa d’El Rourell els alumnes de 2n d’ESO han visitat la ciutat medieval de Besalú.

També han visitat el Croscat.

Jocs a l’aire lliure.

Taller Emopack III

Avui els alumnes de 3r d’ESO han fet la tercera visita a la granja on han realitzat les activitats dels taller Emopack.

Sortida del taller Emopack

Avui els alumnes de 3r d’ESO han anat per segona vegada a La Granja per realitzar la 3a sessió del taller Emopack.

Familiars que ens expliquen professions

Des de la tutoria de 4t d’ESO hem demanat la col·laboració de les famílies perquè ens expliquin la seva experiència laboral i acadèmica i d’aquesta manera participin del programa d’orientació de 4t d’ESO.

De moment hem pogut comptar amb la participació de tres famílies que ens han explicat què han estudiat, de què treballen, què els va ajudar a decidir els seus estudis i quines competències es valoren més en el seu àmbit de treball. Totes aquestes xerrades han estat molt interessants i han motivat l’alumnat.
A tots ells i elles els agraïm la seva col·laboració i ens alegra saber que comptem amb la col·laboració de més famílies de 4t d’ESO!

V JORNADA COMPARTINT TALENT

Un any més, exalumnes nostres venen a explicar la seva experiència vital i professional a l’alumnat de 1r de Batxillerat. De les tres persones que vindran, una és de la branca artística, l’altra de la branca social i la darrera de la branca científica.

En condicions normals hauríem estat tots junts, ells tres i el centenar d’alumnes de 1r a la sala d’actes, però aquest any les coses no podran ser així i haurem d’estar separats per cadascuna de les tres modalitats, cadascú en una aula diferent.

Estem en contínua readaptació per no perdre l’essència.

Taller sobre les emocions

Finalment el alumnes de 4t d’ESO han pogut fer la darrera activitat sobre el taller de les emocions que van començar el curs passat. Aquí us deixem unes imatges de la jornada d’avui a la Granja.

Promoció Irena Sendler

A 2n d’ESO hem triat el nom de la nostra promoció i us volem compartir la informació que hem recopilat després de molts dies d’esforç.

Ja teniu disponibles els sites del projecte tant de 2n d’ESO A com del B: El personatge de la nostra promoció. El seu nom és Irena Sendler. Si voleu  saber-ne més, no us oblideu de fer-hi una repassada! Veureu línies del temps, el tràiler del nostre projecte, la biografia del nostre personatge, entre moltes informacions més.

Si teniu curiositat per saber qui és, aquí hi trobareu tot el material.

Promoció Irena Sendler (2n d’ESO A i B)

Taller Emopack 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han visitat la Granja  per realitzar el taller Emopack del qual ja el curs passat havien fet alguna sessió i faltava finalitzar-lo.

3r d’ESO comença el curs amb optimisme

Durant la jornada de presentació del curs del passat 14 de setembre al matí, els alumnes de 3r d’ESO, a banda de rebre com és costum tots els anys la informació necessària per poder començar les classes, van fer també algunes activitats de benvinguda i retrobament després d’un llarg període sense escola presencial.

Entre aquestes activitats, va destacar la que podeu veure en aquestes imatges. Es tractava d’escriure, a les arrels de l’arbre, les qualitats i capacitats que creuen que tenen; a les branques, les coses positives que fan; als fruits, els èxits que darrerament han aconseguit.

L’objectiu d’aquesta activitat era conèixer les capacitats i qualitats individuals, descobrir-ne de noves amb l’ajuda dels companys, i reconèixer els èxits i valorar-los.