Colònies 3r d’ESO Navarra

Els alumnes de 3r d’ESO passen aquesta setmana a Navarra fent visites culturals i activitats de natura. Ahir van visitar el Castillo de Javier i avui ha tocat fer barranquisme.

Afegim més fotografies de la visita a Pamplona i les activitats típiques de Navarra com el frontó.

Entrega de diplomes als alumnes Sherpes

Els alumnes de 3r d’ESO que són mediadors han participat en la formació del Mossos contra el ciberassetjament. Aquest alumnes faran una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre aquest tema i van rebre el diploma que els acredita com alumnes Sherpes de l’escola.

Sortida de cohesió de grup 3r d’ESO

Dimecres tarda els alumnes de 3r d’ESO van anar al Parc de Joan Miró a realitzar unes activitats de cohesió de grup.

Alumnes de 4t d’ESO al Banc d’aliments

Un any més els alumnes de 4t d’ESO van un dematí a col·laborar en l’empaquetament dels aliments del gran recapte al Banc d’aliments.

1r d’ESO ja estan instal·lats a l’Espluga

Els alumnes de 1r d’ESO ja han pogut arribar a l’Espluga de Francolí on passaran tres dies de convivència. Han sortit quan queia tot l’aiguat aquest dematí però allà sortia el sol com podeu veure a les imatges. Aquesta tarda visitaran el Monestir de Poblet.

Nou començament 4tEso

Hola! Els i les alumnes de 4rt d’Eso de la generació Malala, hem començat el curs amb moltes ganes!

Vam iniciar el primer dia el 12 de setembre, jugant a un joc que els i les tutores  havien organitzat. Un dels objectius que l’any passat la nostra generació ens vam marcar va ser; la cohesió, i com que feia molt que no ens vèiem, vam practicar l’objectiu amb un  joc. L’activitat consistia en posar trenta cadires al centre de l’aula i els alumnes havíem de fer un cercle al voltant. Havíem de caminar, fent voltes mentre sonava música, quan la música parava tots i totes havíem d’enfilar-nos a les cadires i la dificultat era que cap de nosaltres podia tocar el terra.

A cada ronda, quan parava la música els tutors ens anaven traient dues cadires. Al principi ens va ser molt fàcil pujar-hi pel nostre compte, però a mesura que anaven desapareixent cadires vam haver de necessitar-nos els uns als altres per poder enfilar-nos tots a les poques cadires que quedaven. Sense dir-nos res ens vam estar ajudant, sabíem que cap company o companya podia quedar-se fora. Estem orgullosos i orgulloses de poder dir que amb abraçades, mans alçades, pujades a l’esquena, i força vam poder aconseguir quedar-nos en tres cadires vint-i-set persones.Vam acabar molt cansats i suats però alhora va ser molt satisfactori veure que si treballem tots junts en pinya podem arribar més lluny del que ens pensem.

Per finalitzar l’activitat vam fer un mini debat en el qual vam arribar a la conclusió  que l’activitat ens havia funcionat molt bé. Vam poder apropar-nos els uns als altres d’una manera divertida i diferent.

Estem realment contents d’haver començat el curs amb tan bon peu, però tot i això sabem que ens queda tot un curs per endavant i haurem de seguir treballant tots junts per poder assolir els objectius de grup. Som un vaixell i cap company o companya pot quedar-se a baix!

Alumnat de 4rt d’ESO- Generació Malala

Comencem!

Després del retrobament amb els amics comencem el nou curs amb dinàmiques per conèixer-nos i crear un bon clima de grup.

Viatge a Devon

La setmana passada els alumnes de 4t d’ESO van fer el viatge a Devon amb el que tanquen la seva etapa a l’ESO. És un viatge que abarca l’estada amb famílies angleses, xerrades en anglès sobre com és la vida de la joventut d’allà, visites turístiques, preparar un musical, fer ceràmica, anar a prendre el te en un lloc típic,…

Tot plegat s’ho van passar molt bé i va ser una gran experiència per a tots i totes.

Aquí us deixem un seguit de fotos de l’estada.