Activitat de tutoria 1r Batxillerat

Arrel d’una notícia d’una activitat escolar sobre donar una mirada, una visió del que veiem des de les nostres finestres, terrasses, balcons,….. en 3 moments del dia (a la sortida del sol, a l’hora dels aplaudiments o a la posta del sol),  es va plantejar als alumnes de 1r de Batxillerat  que fessin una foto del que veien des de la seva finestra.

El resultat és aquest vídeo amb música de Sigur Ros, autor que ja hem escoltat en altres moments del curs a la tutoria.

Col·laboració amb el Banc d’aliments de Cim Vallès

Dijous 27 els alumnes de 4t d’ESO van sortir a les 8 del matí de la Plaça Espanya per fer una jornada de voluntariat al Banc d’aliments del CIM Vallès. L’activitat va consistir en classificar i empaquetar els aliments que s’havien recollit al Gran Recapte. Com a dada els van explicar que s’havien recollit 4000 tones d’aliments a tota Catalunya. Com agraïment ens van convidar a esmorzar.

Sortida a La Mola

La setmana passada, des de la tutoria, els alumnes de 3r de l’ESO vam anar a la muntanya de la Mola.

Els tutors van aprofitar la sortida per fer activitats de cohesió de grup i ens van donar indicacions sobre què podem fer quan tenim un conflicte amb algun company o companya. Ens van dir que els conflictes entre les persones són inevitables però que, si els gestionem bé, ens poden ajudar a millorar i enfortir la nostra relació.
Vam caminar tot el dia i ens vam cansar bastant, però ens ho vam passar molt bé i vam riure molt. Ah, i moltes gràcies a les famílies per les carmanyoles i els entrepans tan bons que ens van preparar!!!
Classes de 3r d’ESO

Xerrada per la Marató de Tv3

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han rebut una xerrada sobre la Marató de TV3 d’enguany que serà per  a les malalties minoritàries

Colònies 1r ESO Espluga de Francolí

Els alumnes de 1r d’ESO ja estan de colònies a l’Espluga de Francolí. Alguns ja han passat per la cova, sabeu qui són?

Viatge a Devon 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO ja gaudeixen del viatge de final de curs a Devon Al llarg de la setmana visitaran diferents lloc i poblacions de la zona. A partir de la tarda s’allotgen per parelles en famílies angleses. Una bona experiència per tancar l’ESO.

Fotografies d’Exeter i excursió

Colònies 3r d’ESO Navarra

Els alumnes de 3r d’ESO passen aquesta setmana a Navarra fent visites culturals i activitats de natura. Ahir van visitar el Castillo de Javier i avui ha tocat fer barranquisme.

Afegim més fotografies de la visita a Pamplona i les activitats típiques de Navarra com el frontó.