Escrivim als avis per Sant Jordi

Per segon any consecutiu els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’escola Proa han escrit cartes personalitzades a avis i àvies que pertanyen a l’ONG d’Avismon del barri de Sants. Aquesta organització acompanya a avis i àvies que viuen sols, amb pocs recursos i sovint amb risc d’exclusió social. Per tant, la seva proposta d’enviar una carta aprofitant la diada de Sant Jordi ens va semblar una manera emotiva i solidària d’apropar-nos a aquest col·lectiu tan vulnerable.
Els nois i les noies de Proa han volgut compartir a través d’unes cartes plenes de tendresa, de sinceritat i d’ànims els millors desitjos per a Sant Jordi. Segur que els avis i àvies rebran la carta amb molta il·lusió. Des de l’escola ens ha agradat moltíssim participar i esperem i desitgem que cada carta rebuda esdevingui un gran somriure!