BONS AUGURIS

Els alumnes de 3r d’ESO iniciem el curs carregat de bons auguris.
Aquests dies, alumnes i famílies hem escrit els nostres desitjos per aquest curs 2021-2022 i els hem penjat a les nostres classes amb l’emoció i la confiança de veure’ls realitzats.
Agraïm especialment la participació de les famílies amb frases tan motivadores.
Alumnat de 3r d’ESO

SORTIDA CCCB: Taller d’animació Stop motion

Aquesta setmana hem anat amb els grups de 2n ESO al CCCB a fer un taller d’animació Stop motion a partir d’un projecte anomenat Bioscopi. Els alumnes han repassat les relacions entre els éssers vius i tot seguit han creat figures amb objectes que es transformaven en altres criatures amb les quals tenien una relació de depredació, parasitisme o simbiosi. Han fet una sèrie de clips d’animació que formaran part d’una obra que recull totes les creacions audiovisuals en el bloc del taller Bioscopi del CCCB.

1r dia del curs 21-22

Els alumnes de secundària han començat aquest matí el nou curs escolar. Malgrat que seguim portant les mascaretes estem segurs que sota d’elles hi havia uns somriures ben grans. Esperem que aquest curs tot vagi molt bé i els desitgem el millor.

Alumnes de 1r a 4t d’ESO

Benvinguda a 1r de Batxillerat

Alumnes de 2n de Batxillerat: