Taller d’arqueologia al MAC

Un dels projectes del segon trimestre a 1r d’ESO és l’elaboració d’un museu on es mostri l’etapa de l’Hominització. Els projectes no només es treballen a l’aula sinó que es complementen amb visites o tallers. En aquest cas es visita el museu d’Arqueologia i es realitza un taller sobre aquesta ciència.

Promoció Irena Sendler

A 2n d’ESO hem triat el nom de la nostra promoció i us volem compartir la informació que hem recopilat després de molts dies d’esforç.

Ja teniu disponibles els sites del projecte tant de 2n d’ESO A com del B: El personatge de la nostra promoció. El seu nom és Irena Sendler. Si voleu  saber-ne més, no us oblideu de fer-hi una repassada! Veureu línies del temps, el tràiler del nostre projecte, la biografia del nostre personatge, entre moltes informacions més.

Si teniu curiositat per saber qui és, aquí hi trobareu tot el material.

Promoció Irena Sendler (2n d’ESO A i B)

Sortida al Parlament de Catalunya

El passat divendres 10 de gener, des de l’àrea de socials, l’alumnat de 3r de l’ESO vam fer una visita al Parlament de Catalunya. En aquesta vista, el regidor d’ERC i exconseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall, ens va rebre a l’hemicicle del Parlament i ens va explicar alguns aspectes molt interessants sobre el Parlament de Catalunya i sobre l’actualitat política a escala nacional i internacional.
Tothom qui ho va voler va poder fer-li preguntes sobre política i educació. L’Ernest Maragall va respondre les preguntes que li vam formular amb molt d’interès.
Alumnat de 3r de l’ESO.

Visita a l’antic Mercat del Born

Els alumnes de 4t d’ESO de han visitat el Born CCM de Barcelona. Contemplar el jaciment de l ‘Antic Mercat del Born és fer una aproximació a la vida quotidiana de la Barcelona de finals del segle XVII i principis del XVIII, i és trepitjar els carrers de la ciutat que va resistir el setge de les tropes de Felip V fins la capitulació de l’11 de setembre de 1714.

Visita al Museu d’Història de Barcelona

Els alumnes de 2n d’ESO estan treballant Roma des de la matèria de Socials i han visitat el MUHBA per trepitjar la Barcelona romana.

Sortida Projecte Barcelona

Segon d’ESO va visitar dimarts passat el mercat de la Boqueria i l’Ajuntament de Barcelona com a activitat dins del projecte Coneguem Barcelona, que estan duent a terme. Properament també faran un recorregut per Barcelona seguint un itinerari que prèviament han preparat.

Fira dels Drets Humans

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la Fira del Drets Humans com a producte final del projecte. Aquesta fira l’han poguda visitar el alumnes de 6è i 2n d’ESO i les famílies dels propis alumnes de 1r.

Al llarg del projecte  cada grup ha treballat un dret i ha fet una campanya de sensibilització sobre ell. També han realitzat exposicions orals a diferents classes de primària.

Ruta per la Barcelona medieval 2n d’ESO

El passat dimecres 27 de març, els alumnes de 2n d’ESO van realitzar una passejada històrica per la BCN medieval. Van viatjar en el temps fins l’Edat Mitjana i van descobrir la ciutat des d’una òptica diferent: els tortuosos carrers del Call jueu, la lluminositat de Sta Maria del Mar, la magnificència de la Catedral, el refinament dels palaus gòtics o el traginar dels barris artesans i gremials.