Màquines elèctriques

Un dels temes treballats aquest curs pels alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO ha estat el de l’electricitat. Han après a interpretar, dissenyar i crear circuits elèctrics, i com a punt final del tema han creat una màquina elèctrica. Aquesta podia ser sobre un tema lliure i alguns dels projectes han estat un ascensor, una cinta transportadora, un tallagespa i un ventilador domèstic. En els següents vídeos els podeu veure en ple funcionament.

Un dia a l’Edat Mitjana

Els alumnes de 2n d’ESO hem fet un projecte en el qual hem fet una recreació històrica de l’Edat Mitjana.
La nostra intenció era representar en viu un dia a l’Edat Mitjana. Volíem fer un bon atrezzo al pati perquè poguéssiu venir les famílies a veure’ns, però a causa de la Covid-19 no ha pogut ser. Per aquest motiu, el grup de producció ha muntat un Padlet amb els vídeos que hem preparat entre tots els grups.

Esperem que us ho passeu molt bé veient com representem l’edat mitjana!!

Sortides 3r d’ESO final de curs

Els alumnes de 3r d’ESO van passat el matí de divendres 18 al parc de l’Humor amarillo.

Ahir dilluns van anar en golondrina.

I avui, per acomiadar el curs han anat al Climbat de la Foixarda.

Colònies 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han marxat avui de colònies. Avui han fet el camí de l’ermita de la Santíssima Trinitat.

També han visitat la plaça de l’església de l’Espluga de Francolí.

Segon dia, i seguim fent activitats divertidíssimes. Estem super forts! Hem construït una buggys per fer curses.

Aquest divendres, per acabar, hem visitat el monestir de Poblet.

Projecte Edat Mitjana

El divendres dia 29 de maig 2n d’ESO vam exposar a la resta de classe els retaules amb explicacions en format MP3 accessibles des de codis QR que havíem fet les setmanes prèvies. Tothom tenia un qüestionari que havia de respondre amb la informació que havien escoltat de cada retaule. Cada retaule parlava sobre un tema diferent de l’edat mitjana. Parlaven sobre temes tan generals com els estaments socials o fins i tot més concrets com la pesta negra o l’heretgia. Amb aquesta activitat vam aprendre molt sobre aquest període de la història.