Sortida a la Fageda de’n Jordà

El darrer dia de curs els alumnes de 1r d’ESO van realitzar la sortida a la Fageda de’n Jordà on els alumnes que van fer el millor itinerari dins del projecte Paisatges de Catalunya van organitzar la sortida. Quina millor manera d’acabar el curs que gaudint del paisatge de la Fageda i visitant la Cooperativa de làctics que hi ha allà.

Viatge a Devon

La setmana passada els alumnes de 4t d’ESO van fer el viatge a Devon amb el que tanquen la seva etapa a l’ESO. És un viatge que abarca l’estada amb famílies angleses, xerrades en anglès sobre com és la vida de la joventut d’allà, visites turístiques, preparar un musical, fer ceràmica, anar a prendre el te en un lloc típic,…

Tot plegat s’ho van passar molt bé i va ser una gran experiència per a tots i totes.

Aquí us deixem un seguit de fotos de l’estada.

Vídeos guanyadors Convivències Navarra

Com a tasca final del Projecte de Navarra d’enguany, els alumnes de la promoció Malala han gravat i editat vídeos on expliquen la seva experiència a mena d’anunci.

Després de visionar tots el​​s vídeos a la classe, els alumnes de 3r de l’ESO han decidit, mitjançant una rúbrica, quins són els millors vídeos presentats.

Val a dir que s’han realitzat molt bons vídeos i que molts grups han rebut mencions especials que hem celebrat amb una breu “cerimònia dels Òscars”. S’han entregat premis als vídeos millor editats, al millor treball en grup, a la millor banda musical, al millor argument, etc.

Voleu veure quins són els vídeos que han triat els alumnes perquè els representin?

La nostra enhorabona a tots els alumnes per la feina feta!

1qrleXme1zhNU-hOS7ng2rO9iosJVf2dC from Escola Proa on Vimeo.

1CIw6Z7qhKSPPnQJfUaI1zQNE7lDl3t-m from Escola Proa on Vimeo.

Tutoria de 3r de l’ESO

Taller de comunicació a 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO a l’assignatura de castellà hem estat fent un taller de comunicació on hem acabat creant un projecte diferent cada trimestre: una revista, un reportatge televisiu i un programa de ràdio.

Els alumnes han avaluat la seva actitud al llarg del trimestre i han coavaluat la presentació oral del projecte al final del trimestre on explicaven com han treballat dins el grup, el que han après, els problemes quan han tingut i si han gaudit del projecte.

Estem molt orgullosos de la feina feta i de la seva evolució en l’aprenentatge.

programa TV from Escola Proa on Vimeo.