Curmetratges geològics a 4t d’ESO

Hola a tothom!

S’ha acabat la teca, i ara toca repassar tot allò que hem fet per fer-ho encara millor en el futur. En aquest cas estic orgullós de poder compartir amb vosaltres la feina excel·lent que han fet els alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO, en el projecte de l’última unitat de la matèria.

La Geologia, sempre vista com una disciplina densa i avorrida, s’ha convertit en tot un desplegament de creativitat, colors i imaginació. Els alumnes, a partir d’un plegat de pistes i evidències, han elaborat hipòtesi de la configuració i el moviment de les plaques presentades al llarg del temps geològic.

Aquí teniu alguns exemples. Tots ells diferents, però tots ells tenen el tret destacable que fa que la feina d’aquests nois i noies sigui excel·lent.

Molt bon estiu noies i nois de l’ex 4t d’ESO! Us desitjo el millor per al vostre futur!