Colònies 2n ESO

Ahir ja va arribar el dia que tant esperaven els alumnes de 2n d’ESO. Després d’ajornar la sortida pel mal temps ja estan gaudint de l’esquiada. Aquí us deixem unes imatges!

El darrer dia un grup ha pogut fer una sessió de socorrisme a la neu.

Run2Devon

Des de l’àrea d’Educació Física s’ha engegat el programa Run2Devon. Aquesta iniciativa pretén incentivar la pràctica d’exercici saludable entre l’alumnat de 4t de l’ESO, per aquest motiu se’ls repta perquè al llarg del curs entre tota la promoció Malala, i amb l’ajuda dels tutors, es completin els mateixos quilòmetres que hi ha entre Barcelona i Devon (anar i tornar).

A l’hora d’organitzar-se, cada alumne/a s’ha autoassignat a un grup diferent, cada un dels grups té un repte de quilòmetres a assolir entre tots els seus components. De la mateixa manera, cada alumne/a dins del grup s’ha proposat un repte personal de quilòmetres a córrer.

Per poder compatibilitzar els quilòmetres assolits, l’alumnat i el professorat s’ha descarregat l’aplicació Strava amb la qual es porta el control dels quilòmetres que es corren cada vegada, després s’ha de descarregar aquesta informació en un document de Drive compartit entre tothom. A hores d’ara portem aproximadament la meitat dels 3550 quilòmetres i estem just a l’equador del projecte.

Un cop al mes des d’Educació Física sortim a córrer tots junts.

Endavant companys, segur que ho aconseguim!

Víctor Izquierdo i l’equip de tutoria de 4t d’ESO

Colònies a la neu de 2n ESO

Malgrat ahir dimecres van arribar a Queixans arrossegant les maletes sota la neu, avui els llueix el sol a les pistes. Aquí teniu unes imatges de les classes d’esquí que estan rebent.

Així s’han llevat a Queixans els alumnes de 2n d’ESO

Aquí plou a bots i barrals mentres a Queixans els ha caigut una bona nevada.
Quina llàstima que això s’acaba!!!

Convivències 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO van sortir ahir ben d’hora per anar a Les Angles on faran activitats de neu al llarg de les seves colònies. Van tenir molt bon dia i ja ens han enviat algunes fotografies dels seus progressos esquiant.

Avui dijous han esquiat a la Masella. Es nota que ja no són novells!!

Ens visita un esportista paralímpic a 1r d’ESO

El passat dimarts 1 de Març vam rebre la visita d’un gran esportista
Paralímpic. El seu nom és Ivan Hompanera i ens va donar una gran lliçó
d’esforç, autosuperació i altres grans valors; sobretot després de
patir un greu accident de cotxe que el va deixar un mes en coma i un
any ingressat a l’hospital de la Vall d’Hebron.