Xerrada d’un astrofísic 2 d’ESO

Dilluns passat vam tenir el privilegi de conèixer al Guillem Anglada Escudé, astrònom català que va descobrir l’exoplaneta Próxima b. Tota una eminència al seu camp!

Redactem una notícia, 1r d’ESO

Tots els alumnes de 1r d’ESO van redactar en petit grup una notícia al voltant de la conferència que ens va venir a fer la Rosa Oller ara fa dies. La crònica seleccionada que recull molt i molt bé la informació general i altres detalls interessants de la conferència és aquesta que us presentem. La noticia ha esta redactada per l’ Albert Díaz, en Biel Sancho i la Mariona Tugues. Bona feina!!

Projecte Steve Hawkings 2n ESO

Fa dies que treballem el projecte Stephen Hawking, qui dóna nom a la nostra promoció. Aquesta setmana vam fer un debat sobre la creació de l’Univers. Un grup defensava la teoria Creacionista i un altre, la del Big Bang. També teníem moderadors que van obrir el debat i donaven torn de paraula i, secretaris, que compatibilitzaven els punts guanyats i es van encarregar del tancament del debat. Va ser tot un èxit!. Actitud del grup excel·lent 💙 i aportacions molt interessants!!

Visita al Museu d’Història de Barcelona

Els alumnes de 2n d’ESO estan treballant Roma des de la matèria de Socials i han visitat el MUHBA per trepitjar la Barcelona romana.

Sortida Projecte Barcelona

Segon d’ESO va visitar dimarts passat el mercat de la Boqueria i l’Ajuntament de Barcelona com a activitat dins del projecte Coneguem Barcelona, que estan duent a terme. Properament també faran un recorregut per Barcelona seguint un itinerari que prèviament han preparat.

Projecte Coneixem-nos 1r ESO

El projecte Coneixem-nos serà un projecte sobre nosaltres i el nostre grup. Avui hem fet cinc dinàmiques de grup per pensar i reflexionar sobre quines estratègies ens ajudaran a aconseguir un treball més efectiu.

Si tots i totes col·laborem i fem pinya el resultat serà millor!!

Fira dels Drets Humans

Els alumnes de 1r d’ESO han realitzat la Fira del Drets Humans com a producte final del projecte. Aquesta fira l’han poguda visitar el alumnes de 6è i 2n d’ESO i les famílies dels propis alumnes de 1r.

Al llarg del projecte  cada grup ha treballat un dret i ha fet una campanya de sensibilització sobre ell. També han realitzat exposicions orals a diferents classes de primària.

Tancament del Projecte Paissatges de Catalunya

Els alumnes de 1r d’ESO han estat dilluns i dimarts a la zona de Tremp visitant el Congost de Mont-rebei. Va ser l’itinerari guanyador per votació de la classe entre els itineraris preparats per grups del projecte sobre diferents paisatges de Catalunya. També van poder fer una activitat a l’observatori del parc Astronòmic del Montsec.

Cel Bru 2019

El dijous 12 d’abril es va realitzar l’activitat del Cel Bru on els alumnes de 2n d’ESO visiten diferents serveis de la ciutat que treballen durant la nit acompanyats de les seves famílies. Tot acaba amb el viatge en golondrina per anar a veure la sortida del sol.