Familiars que ens expliquen professions

Des de la tutoria de 4t d’ESO hem demanat la col·laboració de les famílies perquè ens expliquin la seva experiència laboral i acadèmica i d’aquesta manera participin del programa d’orientació de 4t d’ESO.

De moment hem pogut comptar amb la participació de tres famílies que ens han explicat què han estudiat, de què treballen, què els va ajudar a decidir els seus estudis i quines competències es valoren més en el seu àmbit de treball. Totes aquestes xerrades han estat molt interessants i han motivat l’alumnat.
A tots ells i elles els agraïm la seva col·laboració i ens alegra saber que comptem amb la col·laboració de més famílies de 4t d’ESO!

Estructura de l’àtom

Des de l’optativa de Física i Química hem estudiat l’estructura de l’àtom i els diferents personatges que han investigat sobre la matèria. Aquí teniu el resum a mode de pòsters del l’evolució en la seva recerca i dels diferents models atòmics.

Taller sobre les emocions

Finalment el alumnes de 4t d’ESO han pogut fer la darrera activitat sobre el taller de les emocions que van començar el curs passat. Aquí us deixem unes imatges de la jornada d’avui a la Granja.

Taller Emopack 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han visitat la Granja  per realitzar el taller Emopack del qual ja el curs passat havien fet alguna sessió i faltava finalitzar-lo.

Col·laboració amb el Banc d’aliments de Cim Vallès

Dijous 27 els alumnes de 4t d’ESO van sortir a les 8 del matí de la Plaça Espanya per fer una jornada de voluntariat al Banc d’aliments del CIM Vallès. L’activitat va consistir en classificar i empaquetar els aliments que s’havien recollit al Gran Recapte. Com a dada els van explicar que s’havien recollit 4000 tones d’aliments a tota Catalunya. Com agraïment ens van convidar a esmorzar.

Ens expliquen professions

La mare d’un alumne de 4t d’ESO que és advocada ha vingut per explicar-nos la seva professió dins del programa d’orientació professional de tutoria a 4t.

Moltes gràcies.

Visita a l’antic Mercat del Born

Els alumnes de 4t d’ESO de han visitat el Born CCM de Barcelona. Contemplar el jaciment de l ‘Antic Mercat del Born és fer una aproximació a la vida quotidiana de la Barcelona de finals del segle XVII i principis del XVIII, i és trepitjar els carrers de la ciutat que va resistir el setge de les tropes de Felip V fins la capitulació de l’11 de setembre de 1714.

Xerrada per la Marató de Tv3

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO han rebut una xerrada sobre la Marató de TV3 d’enguany que serà per  a les malalties minoritàries