Figureta de La Mona de P5

Allarg del curs l’alumnat de 1r d’ESO fa activitats conjuntes amb els seus fillols i filloles de P5.
Ara, que ja s’apropa el final del trimestre ajuden a fer la figureta de La Mona que prepararan la darrera setmana.

Participació a la VIII Mostra de Treballs de Recerca de Batxillerat, Fundació Trams

Aquest any  la VIII Mostra de Treballs de Recerca organitzada per la Fundació Trams s’ha organitzat realitzant una part de manera asíncrona on els alumnes de 1r de batxillerat han pogut visionar les presentacions de treballs de recerca relacionats amb tres àmbits: Desenvolupament i avenç, Canvi social, Sostenibilitat i medi ambient, per poder formular preguntes sobre ells.

Ahir mateix, dijous 24, es va realitzar la part de la taula rodona a l’Auditori Joan Oró de la Fundació per a la recerca científica. Entre els participants  va ser seleccionada la Roser Mayol, alumna de 2n de Batxillerat, amb el seu TR sobre la nanociència titulat Viatge científic per un univers diminut.

8M a l’ESO

Tots som diferents PERÒ…

A 2n d’ESO cada alumne ha triat una dona important en la seva vida i li ha dedicat una postal reflexionant sobre els valors que representa per a cadascú.

21_22_2n ESO_8M

2n ESO amb el 8M

3rd of ESO introduces us famous women from our history.

Taller d’arqueologia al MAC

Un dels projectes del segon trimestre a 1r d’ESO és l’elaboració d’un museu on es mostri l’etapa de l’Hominització. Els projectes no només es treballen a l’aula sinó que es complementen amb visites o tallers. En aquest cas es visita el museu d’Arqueologia i es realitza un taller sobre aquesta ciència.