Taller Emopack III

Avui els alumnes de 3r d’ESO han fet la tercera visita a la granja on han realitzat les activitats dels taller Emopack.

Projecte Barcelona: sortim a fer l’itinerari

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat un itinerari per Barcelona per conèixer i explicar el que han preparat des del projecte de Barcelona.

Sortida exposició: Mart, el mirall vermell

Els alumnes de 1r de batxillerat que fan literatura universal han visitat al CCCB l’exposició Mart, el mirall vermell.

Fem un curtmetratge!

A la matèria d’Educació Visual i Plàstica de 2n d’ESO hem realitzat un curtmetratge sobre diferents aspectes de la Covid. La idea ha consistit a aplicar una sèrie d’elements del llenguatge audiovisual que hem estudiat prèviament en una narració visual curta amb temàtica pandèmica, tot un clàssic d’aquest curs.

Aquí en teniu un exemple.

Ones i so

Des de Física de 2n de Batxillerat s’ha estudiat el so com a ona mecànica. I concretament s’ha estudiat com obtenir les diferents notes musicals calculant la quantitat d’aigua amb la que s’ha d’omplir un tub d’assaig. Després d’una sèrie de càlculs, es van obtenir les freqüències de les 7 notes musicals amb les que vam mirar de reproduir un fragment d’una de les melodies de “El senyor dels anells”