Sortida al teatre 1r i 2n d’ESO

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar al teatre divendres passat a veure l’adaptació teatral de l’obra Invasió subtil i altres contes  de Pere Calders.

Participació a la Mostra de robòtica de Trams

Dijous vam passar la jornada a l’Escola Paidos de Sant Fruitós del Bages per poder participar en la segona Smart City col·laborativa. Els alumnes de l’optativa de Tecnologia de 4t d’ESO van aportar una maqueta que té un hivernacle ventilat amb l’energia produïda per una pila d’hidrogen alimentada amb una placa solar. També té un sensor d’humitat i temperatura que envia les dades per Bluetooth a un mòbil que té una aplicació per mostrar-les. En la maqueta també han fet una simulació d’estació de detecció de gasos de NOx programant un robot Mindstorm que fa de cotxe i uns leds de colors amb arduino per senyalitzar el que seria la presència d’aquests gasos.

Tancament del Projecte Paissatges de Catalunya

Els alumnes de 1r d’ESO han estat dilluns i dimarts a la zona de Tremp visitant el Congost de Mont-rebei. Va ser l’itinerari guanyador per votació de la classe entre els itineraris preparats per grups del projecte sobre diferents paisatges de Catalunya. També van poder fer una activitat a l’observatori del parc Astronòmic del Montsec.