Presentació dels projectes d’Economia de 1r de Batx.

El darrer dia de curs els joves d’Economia de l’empresa de 1r de Batx. han fet la presentació dels seu projectes en anglès als seus companys.
Aquests projectes han estat elaborats a classe i el llançament dels productes ha estat creatiu i original.
El procés començava observant la realitat, veure quins són els problemes que existeixen al nostre entorn, com es poden solucionar i d’aquesta manera trobar una oportunitat al mercat.
Desitgem que trobin aquestes oportunitats i que el procés de la feina ben feta els ajudi a trobar les seves pròpies oportunitats.

Entrega de diplomes als millors participants de les proves Cangur de matemàtiques

Aquesta setmana s’ha fet entrega a les classes d’ESO d’un diploma acreditatiu als alumnes que han quedat classificats en les millors posicions de cada classe, concretament que només tenen per davant seu, un 5% del total d’alumnes de la seva edat presentats.

Moltes felicitats per aquests magnífics resultats!

EINES PER ANALITZAR DADES: APLICACIÓ ALS TREBALLS DE RECERCA

Volem informar-vos que dins del UAB Summer Programme, a les activitats d’estiu de l’ICE dirigides als estudiants de secundària hi ha el curs que porta per títolCSE10 – Eines per analitzar dades: Aplicació als treballs de recerca que està enfocat a la utilització d’eines estadístiques, que poden ser útils en els treballs de recerca que es realitzen durant el batxillerat.

Aquest curs es desenvoluparà al departament de Matemàtiques de la Facultat de Ciències durant la setmana del 4 al 8 de juliol en horari de matí.

Podeu consultar aquest curs i tota la resta de l’oferta aquí

Xerrada sobre identitat sexual, rols de gènere i tendències sexuals

Aquest divendres 6 de maig, un voluntari de l’associació de Gais, Lesbianes, Bisexuals i Transsexuals (GLBT) de Barcelona ens va fer una xerrada sobre identitat sexual, rols de gènere i tendències sexuals per tal de conèixer més sobre el tema i trencar estereotips.
Des de la classe de 1r d’ESO vam trobar molt interessant aquesta xerrada ja que vam poder conèixer que existeixen persones intersexuades; ens vam adonar que malgrat que ens creiem lliures, en realitat no ho som tant ja que des de petits ens condicionen el nostre comportament sexual i vam poder emptatitzar amb les persones homosexuals ja que no al no comportar-se com dicta la norma sovint es veuen discriminats per part de la societat per aquest fet.
Alumnes de 1r d’ESO

Participem a la I Mostra de Robòtica de Trams

Avui divendres 6 de maig s’ha celebrat a l’Escola Virolai la I Mostra de Robòtica organitzada des del Departament Col·laboratiu de Robòtica de Trams. Han assistit l’Àlex E. , Ainhoa A., David A. i  Guillem M.  de l’optativa de tecnologia de 4t d’ESO per exposar dos projectes fets amb el robots Mindstorms NXT i EVE3 de Lego: Transporter i Double Traker Tank.

Transporter és un projecte que vol recrear un robot que porta un contenidor d’un punt a un altre gràcies a una pala que puja i baixa.

Double Traker Tank és un robot que recula i gira cada vegada que es queda sense espai per continuar.