Activitat Lip Synch

Els alumnes de 3r i de 4rt d’ESO, durant la darrera classe d’anglès van fer un lip synch. Els nanos feien veure que cantaven una cançó d’un grup que havien triat i a sobre feien coreografies. Al final vam votar el grup que més ens va agradar. Els nanos s’ho van passar molt bé i va ser una manera ben maca de tancar el curs!

A 3r va guanyar el Pau Carreño i a 4rt el grup de nois que van interpretar “baby” del Justin Beaver (Castel & Co).

Gràcies!

Entrevista a Joel P, finalista pels premis Recerca Jove de Barcelona

El treball de recerca del Joel P Passejant entre formigues ha estat seleccionat per passar a la final de la Recerca Jove de Barcelona que tindrà lloc el proper dissabte dia 18  al Parc de la Ciutadella.

Des del programa Ràdioescola de  l’emissora Sants3 Ràdio se li ha fet una entrevista que us deixem a continuació.

Finalitza el Projete Vídeo Trams de 2n ESO

Avui dijous 9 de juny els alumnes de 2n ESO s’han comunicat amb l’Escola Empordà per compartir impressions sobre els vídeos que han produït des de l’àrea de Visual i Plàstica i Tutoria. Recordem que els alumnes de 2n ESO van elaborar un vídeo sobre els valors que aporten els colors i d’on surt el seu origen.