Activitat de l’amistat

A classe de 3r d’ESO hem fet una activitat per parlar sobre l’amistat. Primer hem mirat un vídeo i després, per parelles o per grups petits, hem estat responent diferents preguntes sobre què ens ha semblat el vídeo, què és l’amistat, què faríem per un amic…

Després hem posat les idees de tots els grups en comú i finalment cadascú s’ha enganxat un paper a l’esquena i els uns amb els altres, al so d’una música interrompuda, hem escrit adjectius sobre com pensàvem que era l’altra persona. En acabar, cadascú ha escrit en un post-it les dues paraules que li han semblat que millor el descrivien i hem enganxat tots als post-its en una cartolina de la classe.

Ha estat una activitat molt divertida.

Abril Sisquella

Xerrada: Alcohol i societat

El passat dimarts dia 23 de gener, els alumnes de 3r d’ESO vam rebre a les classes una xerrada sobre «Alcohol i societat» de la mà de la Fundació Alcohol i societat.

Personalment, crec que aquesta va servir molt als alumnes, ja que vam aprendre coses que no sabíem sobre la beguda alcohòlica, mitjançant explicacions amb el suport d’un Power Point i una activitat final. Però crec que la xerrada podria estar més enfocada a les conseqüències que té l’alcohol, ja que avui en dia la majoria d’adolescents (no tots) consumim begudes alcohòliques abans dels 18, i seria més útil que, en comptes de dir-nos que fins als 18 no es pot beure, ens expliquessin millor les situacions en què ens podem trobar una vegada feta la consumició, per saber d’aquesta manera com reaccionar.
Tot i això, crec que van ser unes hores molt divertides i dinàmiques, de les quals en vam treure profit.

Alumne de 3r d’ESO

V Mostra de Treballs de recerca de Batxillerat de @FTrams

El passat dimecres 21 de febrer els alumnes de 1r de Batxillerat van assistir a l’Auditori de Sant Cugat a la V Mostra de Treballs de recerca. L’alumne Èric A. presentava el seu treball La metamorfosi de la vida: el dol. El Biel G. va exposar el seu pòster sobre un treball on es creava un entrenament per a un surfista professional.

Sortida al Museu d’Història

Els alumnes de 4t d’ESO van visitar el Museu d’història divendres al matí per conèixer tot el procés de l’època de la industrialització a Catalunya.

Matí de ciència a la UAB

Els alumnes de 2n de Batxillerat han passat el matí d’avui a la Facultat de Química de la UAB.
Allà han pogut realitzar diferents pràctiques de laboratori.

Aeroport Smart City

Els alumnes de l’optativa de tecnologia de 4t d’ESO ja comencen a provar els seus prototips per l’aeroport que formarà part de l’Smart City que es presentarà a la Mostra de Robòtica de Trams. Aques tany la mostra es realitzarà a la nostra escola el dia 16 d’abril.
Encara queden moltes coses a fer, com ara la terminal i la decoració però, ara per ara, ja s’endevina que quedarà el projecte sortirà molt bé.

proves aeroport_Smart City from Escola Proa on Vimeo.

Finalitza l’optativa de teatre a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO que han fet l’optativa de teatre durant el primer quadrimestre van representar els esquetxs que havien preprarat davant dels pares el dilluns a la tarda.