Taller d’animació al CCCB

Avui els i les alumnes de Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat hem anat al CCCB a fer un
taller d’animació documental per a la creació d’una pel·lícula col·lectiva.
Hem començat fent la visita a l’exposició Ciència Fricció on hem pogut veure l’obra de l’artista
Pinar Yoldas i les seves instal·lacions.
Després ens hem organitzat en petits grups per fer un taller de creació d’éssers que
evolucionen i coevolucionen amb l’ajuda d’un programa d’intel·ligència artificial anomenat
Artbreeder. Finalment hem posat en comú les nostres creacions amb una exposició oral davant
del grup.

Versions i homenatges del món de l’art

A l’assignatura de Fonaments de l’Art II els alumnes de 2n de Batxillerat han fet versions d’obres  del neoclassicisme i el romanticisme a través de la fotografia. Han aportat una mirada nova als inicis de l’art contemporani amb les eines i recursos  actuals, convertint l’activitat en un autèntic homenatge als artistes del passat.

Visita a l’exposició de Toni Catany

El passat dimecres 6 d’abril els alumnes de 1er de batxillerat que cursen l’assignatura de Cultura Audiovisual amb l’Amanda, han fet una sortida a la Pedrera per visitar l’exposició de fotografia “Toni Catany. D’anar i tornar.”

L’exposició fa un recull d’unes 150 obres d’aquest fotògraf mallorquí, que van des de fotografies dels seus múltiples viatges, a les famoses fotografies de natures mortes, que semblen quadres pintats amb un tractament de la llum i les textures excepcional, entre d’altres; llibres d’artista i alguns objectes significatius del seu recorregut artístic.

2016-04-06 16.03.31

Sortida a l’Empordà 2n Batxillerat

El 25 de febrer els alumnes de 2n de batxillerat de C. Socials, Humanístic i Artístic l’hem passat

l’Empordà.

Al matí , al jaciment d’Empúries: la gent de Llatí ens ha preparat l’itinerari per les ruïnes de

l’antiga ciutat grega i la ciutat romana: fòrum, domus…Tots hem gaudit de les interessants

explicacions que ens han fet. Gràcies a tots!

Després de dinar a vora mar, hem marxat a Figueres per veure el Museu Dalí, que com

sempre ens ha deixat perplexos i meravellats, hem conegut una mica més el geni de

l’Empordà.

image1 (2)