CASAL D’ESTIU 2022. EL LABERINT MISTERIÓS

VINE A VIURE L’ESTIU AMB NOSALTRES!!

L’equip del Casal d’estiu de l’escola Proa hem preparat moltes aventures perquè ens acompanyeu durant aquest estiu.

Buscarem la manera de poder sortir del laberint on hem quedat atrapats, hi trobarem algú que hi porta molts anys a dins! Qui serà? Què necessitem per poder escapar? Qui habita el laberint? Què hi tenen a veure, l’aigua, el foc, la terra i l’aire?

Haurem de superar molts reptes per aconseguir-ho! Ens ajudeu a sortir del laberint misteriós?

Descarregar (Dossier-Casal-2022.pdf, PDF, 993KB)

CASAL D’ESTIU 2021. LES ANELLES OLÍMPIQUES

Aquest estiu arriben les grans olimpíades a l’Escola Proa!!

Coneixerem l’Arpo, la mascota de les olimpíades, que ens acompanyarà durant el casal i ens ajudarà a superar tots els reptes que se’ns plantejaran.
També tindrem un convidat sorpresa que ens ho posarà encara més difícil i necessitarem la vostra ajuda per poder celebrar les olimpíades.

Esteu preparats i preparades per conèixer l’Arpo i celebrar les grans olimpíades?

Descarregar (escola-proa_Informacio-casal-2021.pdf, PDF, 851KB)

L’illa de la xocolata

El juliol ja ha arribat i ja estem a la segona setmana del casal d’estiu de Proa.

El pirata Senselloro, que tenia les coordenades de la següent illa, ens va guiar amb el vaixell fins arribar a…l’illa de la xocolata!!

Allà vam conèixer un mestre pastisser que es deia Carallot Enxocolatat, gran xef de la cuisine francesa. Ens va explicar que algú li havia “xorisat” la recepta de la xocolata. Ens va demanar que l’ajudéssim a trobar la recepta, ja que ell estava molt enfeinat. A canvi, si aconseguíem la recepta, ens convidaria a una gran xocolatada. Tot i així, ens va dir que havien estripat la recepta i que estaria repartida per trossets. Vam decidir ajudar-lo, i ja al primer dia vam trobar algun tros. Mentresant, vam fer unes figures de fang molt xules, també les vam pintar.

També vam pintar uns dibuixos molt macos AMB XOCOLATA! Vam buscar el color xocolata. I vam anar al museu de la xocolata Simón Coll, a Sant Sadurní d’Anoia. Va ser una experiència xulíssima, vam veure d’on venia el cacao, i com es feia la xocolata. Vam poder tastar-la i tot! Mmmmmm…estava boníssima.

Durant aquests dies vam anar trobant les diferents parts de la recepta de la xocolata. Divendres ja les teníem totes! Li vam entregar al xef Carallot Enxocolatat, i ens va convidar a una xocolatada amb melindros, però els havíem de menjar amb els ulls tancats, va ser molt divertit.

Ah! I dijous vam fer nit al casal. Vam sopar una barbacoa molt bona amb patates fregides, vam fer jocs de nit, una cantada amb les guitarres…Després a dormir, per l’endemà seguir amb el casal, però abans vam gaudir d’un meravellós esmorzar per agafar energies per tot el dia!

Comencem el viatge!

El passat dimarts 25 de juny vam començar el casal d’estiu a l’escola Proa!

Vam conèixer al pirata Senselloro, i ens va demanar que l’acompanyéssim a l’aventura que estava apunt de començar, descobrir les 5 illes perdudes!

Vam decidir acompanyar-lo, i després de navega amb el vaixell vam arribar a la primera illa.

L’illa de la màgia! Allà vam conèixer el Mago Feroz, però vam veure que no en sabia gaire de màgia. Va convidar un amic seu, el Mag Mauri. Vam gaudir d’un espectacle de màgia fabulós, vam quedar meravellats! Després en vam voler aprendre, i vam estar practicant alguns trucs de màgia.

Dijous vam anar a la Bassa de Sant Oleguer per refrescar-nos de la calor que feia. I divendres vam ensenyar al Mago Feroz tot el que havíem après de màgia, i el vam ajudar a recordar alguns trucs de màgia.