Taller cuines del món

Els alumnes de 2n ESO estan realitzant un taller de cuina cada quinze dies on preparen un plat d’arreu del món. En total prepararan 5 plats. Us presentem unes quantes imatges dels dos que han cuinat fins ara.

SHAHI PANEER (Índia)

SUSHI (Japó)

SORTIDA A COLLSEROLA

El passat 9 de novembre, les dues classes de 4t d’ESO vam fer una sortida d’un dia sencer a El Papiol (Baix Llobregat), amb l’objectiu de fer cohesió de grup.
A les 9 hores del matí, vam agafar un tren a l’estació de Sants que ens va portar fins allà. Al baixar del tren, vam caminar durant una estona per creuar el poble, vam veure el castell i fins arribar a les Escletxes, on ens vam aturar per fer una sèrie d’activitats de dinàmiques de grup, en les quals havíem de treballar conjuntament per assolir el nostre objectiu.
Durant la segona part del recorregut, vam poder gaudir molt més de la natura i vam arribar al nostre destí, el punt geodèsic del Puig Madrona. Després de dinar a l’esplanada de l’ermita de la Salut, vam continuar les activitats i ens vam acomiadar amb una cançó.
Ha sigut una experiència genial, que ha agradat a tot el curs, ja que va fer cohesió de grup d’una manera molt lúdica.

Ja tenim les maquetes de relleu del Projecte: Paisatges de Catalunya

Els alumnes de 1r d’ESO estan acabant ja el projecte Paisatges de Catalunya. En ell una de les activitats que s’han realitzat ha estat la creació d’una maquesta de relleu a partir del mapa de corbes de nivell d’un lloc de muntanya. Sens dubte els ha donat una mica de feina,però el resultat paga la pena.