Visita al Museu d’Història de Barcelona

Els alumnes de 2n d’ESO estan treballant Roma des de la matèria de Socials i han visitat el MUHBA per trepitjar la Barcelona romana.

Sortida Projecte Barcelona

Segon d’ESO va visitar dimarts passat el mercat de la Boqueria i l’Ajuntament de Barcelona com a activitat dins del projecte Coneguem Barcelona, que estan duent a terme. Properament també faran un recorregut per Barcelona seguint un itinerari que prèviament han preparat.

Masterchef 2n ESO

Estimats alumnes de 2n d’ESO,

Aquest ha estat un curs ple de descobriments culinaris. Hores i hores d’aprenentatges que culminen amb un concurs on cada grup ha de demostrar tot el que ha après davant un jurat molt professional.

Tots els grups han fet una feina excel·lent i volem felicitar-los per la seva implicació i motivació!

Aquest vídeo resum és un petit detall per agrair a tots els alumnes la seva dedicació incondicional!

Bon estiu a tothom!

Quim

Sortida al teatre 1r i 2n d’ESO

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar al teatre divendres passat a veure l’adaptació teatral de l’obra Invasió subtil i altres contes  de Pere Calders.

Cel Bru 2019

El dijous 12 d’abril es va realitzar l’activitat del Cel Bru on els alumnes de 2n d’ESO visiten diferents serveis de la ciutat que treballen durant la nit acompanyats de les seves famílies. Tot acaba amb el viatge en golondrina per anar a veure la sortida del sol.

Ruta per la Barcelona medieval 2n d’ESO

El passat dimecres 27 de març, els alumnes de 2n d’ESO van realitzar una passejada històrica per la BCN medieval. Van viatjar en el temps fins l’Edat Mitjana i van descobrir la ciutat des d’una òptica diferent: els tortuosos carrers del Call jueu, la lluminositat de Sta Maria del Mar, la magnificència de la Catedral, el refinament dels palaus gòtics o el traginar dels barris artesans i gremials.

Taller de cuina 2n d’ESO

Sabíeu que la cuina vegana no es tradueix només a menjar verd? Disposem d’una àmplia gamma de receptes suculentes i per ocasions ben especials sense fer servir cap aliment de procedència animal.

En aquesta ocasió, els alumnes de 2n d’ESO hem preparat una recepta típica d’Europa del Nord: 🍝 pasta amb mandonguilles. Això sí, sense carn ni ous! Perquè la bona cuina sempre va de la mà de la sostenibilitat. No us perdeu el vídeo resum