Xerrada d’un astrofísic 2 d’ESO

Dilluns passat vam tenir el privilegi de conèixer al Guillem Anglada Escudé, astrònom català que va descobrir l’exoplaneta Próxima b. Tota una eminència al seu camp!

Redactem una notícia, 1r d’ESO

Tots els alumnes de 1r d’ESO van redactar en petit grup una notícia al voltant de la conferència que ens va venir a fer la Rosa Oller ara fa dies. La crònica seleccionada que recull molt i molt bé la informació general i altres detalls interessants de la conferència és aquesta que us presentem. La noticia ha esta redactada per l’ Albert Díaz, en Biel Sancho i la Mariona Tugues. Bona feina!!

Projecte Steve Hawkings 2n ESO

Fa dies que treballem el projecte Stephen Hawking, qui dóna nom a la nostra promoció. Aquesta setmana vam fer un debat sobre la creació de l’Univers. Un grup defensava la teoria Creacionista i un altre, la del Big Bang. També teníem moderadors que van obrir el debat i donaven torn de paraula i, secretaris, que compatibilitzaven els punts guanyats i es van encarregar del tancament del debat. Va ser tot un èxit!. Actitud del grup excel·lent 💙 i aportacions molt interessants!!

Ruta de descoberta al voltant del llibre Marina, de Carlos Ruiz Zafón

El passat 13 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO vam fer una ruta de descoberta per diferents espais de la nostra ciutat on transcorre el llibre de Carlos Ruiz Zafón titulat Marina.
Durant la visita, on llegíem fragments de l’obra i ens explicaven punts claus de la seva història, vam passar per les Rambles, vam anar al Gòtic, al Born i al barri de la Ribera, per acabar a l’estació de França, espai on s’inicia i acaba aquesta novel·la.
Molts de nosaltres vam veure edificis que desconeixíem i vam descobrir anècdotes curioses de la nostra ciutat relacionades amb una novel·la tan coneguda com Marina. Tota una descoberta!
Alumnes de 3r d’ESO