9a Mostra de Recerca Jove ::: Felicitats Aitana!!!

Ahir dimarts 26 d’abril es va celebrar la 9a Mostra de Recerca Jove on es va fer entrega de diplomes als 30 alumnes seleccionats de tots els districtes de Barcelona, en reconeixement pels seus treballs de recerca.

Com ja sabeu,  l’estudiant de batxillerat artístic Aitana Giráldez, amb el seu treball “Àlbums il·lustrats” va ser una de les finalistes, i va ser tractada amb tots els honors a la Sala de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, en una cerimònia institucional que va voler reconèixer el treball i la contribució al coneixement i la cultura que aquests joves ens han fet a la nostra societat.
Aitana, estem orgullosos de tu, felicitats!!!

Inauguració exposició alumnes 2n Batxillerat Artístic

Demà dimecres 5 d’abril de 2017 a les 19h us esperem a tots i totes a la inauguració de l’exposició ExpresSA’NTS que tindrà lloc a la Sala Nova de Sant Medir, Carrer Constitució, 17.

A l’exposició podreu veure els cartells que han fet els estudiants de 2n de Batxillerat artístic a la classe de disseny de l’escola en motiu de l’esdeveniment ExpresSA’NTS que tindrà lloc al Casinet d’Hostafrancs el dia 6 de maig . Els resultats han estat tan fantàstics que s’ha decidit muntar aquesta exposició.

Si no podeu venir demà la podreu veure fins el 2 de maig 2017

Cartell escollit per promocionar l’exposició. Autora: Elena Stan