visitem el taller de l’escultor Samuel Salcedo

Els alumnes de volum de 1r de batxillerat han visitat el taller de l’escultor barceloní Samuel Salcedo (www.samuelsalcedo.com). Hem tingut l’oportunitat de veure el seu lloc de treball i preguntar sobre la seva feina d’artista i, el dia a dia de l’estudi. L’obra de Salcedo es caracteritza per la figuració, el tractament de color i materials i el sentit de l’humor incorporant icones de la cultura popular contemporània. Les seves obres es reconeixen pel gest, l’expressió i l’experimentació escultòrica.

Inauguració exposició express’ants

Estem molt contents d’anunciar-vos una nova exposició dels alumnes del Batxillerat Artístic de Proa. En aquesta ocasió els alumnes de 1r de Batxillerat artístic de les assignatures de Cultura Audiovisual i Dibuix Artístic han tingut l’oportunitat de treballar per a un encàrrec real, elaborar el cartell per a Express’ants.

Demà dia 11 d’abril serà la inauguració de l’exposició de cartells, a les 18:30 h, a la Sala Nova Sants Medir (c. Constitució, 17). Us hi esperem!!!!!

L’exposició es podrà veure a l’aparador del Casinet d’Hostafrancs el dia 12 de maig coincidint amb l’esdeveniment.

Per saber més d’EXPRESS’ANTS: https://www.secretariat.cat/expressants