Idiomes

Al programa educatiu de Proa té una especial rellevància que els alumnes dominin la llengua i siguin bons comunicadors. És en aquest sentit que l’aprenentatge d’idiomes es fa força sovint  en grups reduïts de treball dins l’aula.

Per a l’estudi de l’anglès, des de fa uns cursos l’escola té un auxiliar de conversa de forma que els alumnes des de P4 fins a ESO4 tenen l’oportunitat d’aprendre l’idioma de forma oral amb una persona nadiua. Addicionalment, els professors compten amb un teacher assistant que els orienta i ajuda en la preparació de classes CLIL per a la integració de la llengua anglesa a l’aula.

Un cop l’any i durant un mes l’escola rep un estudiant del MIT que fa classes en anglès relacionades amb la tecnologia i la biologia.

Els alumnes de l’ESO4 tenen l’oportunitat de viure una experiència lingüística i cultural a Devon on són acollits per famílies.

Els alumnes de batxillerat poden optar al programa de batxillerat americà, titulació que poden iniciar des d’ESO2.

Grups reduïts de conversa

Grups reduïts de treball de classe

Anglès a partir d’infantil

Auxiliars de conversa nadius a tots els cursos.

Recursos en anglès per treballar en família

Integració de la llengua anglesa en matèries especifiques.

Internacionalització:

Francès –  2on i 3er d’ESO –  Obligatòria.  4art d’ESO i 1er de batxillerat optatiu. Presentació examen DALF.