Activitats extra lectives 2024/25

Aquí trobareu tota l’oferta d’activitats extra lectives de l’escola Proa 2024/25, que també són obertes a la resta de famílies del barri que hi vulguin participar.

L’oferta és adient per poder atendre les aficions i, fins i tot, les vocacions que es poden despertar entre els infants i joves. Les activitats s’agrupen en quatre modalitats:

• Esportives
  • Culturals
  • Científico-tecnològiques
  • Creativitat i habilitats

Totes les extra lectives cal entendre-les com a complements per a una formació integral.

Disposeu de tota la informació sobre les noves activitats extra lectives al següent document. Podeu consultar la GRAELLA D’ACTIVITATS per veure totes les opcions on podeu participar, classificada per edats i modalitats.

Trobareu també els formularis necessaris per fer la vostra sol·licitud.

El primer període d’inscripcions finalitza el dia 5 de juliol. Amb les sol·licituds rebudes fins aquest dia organitzarem els grups i us confirmarem la consolidació dels mateixos. L’objectiu és que les extraescolars comencin a partir del 9 de setembre (a excepció de la natació, let’s play minis I3/I4 i les activitats d’I3 que començaran a l’octubre).

Les sol·licituds rebudes fora de termini es confirmaran durant el setembre i s’organitzaran per iniciar l’activitat a l’octubre.

Gràcies i us esperem a tots i totes per gaudir de les extraescolars de la Fundació Privada Ressons a les instal·lacions de l’escola Proa!!