…pssstttt projecte súper secret

Aquesta setmana a l’edifici de secundària han aparegut uns rètols nous… ningú en sabia res. Què ha passat?

Els/les estudiants de Disseny de 2n de Batxillerat Artístic han fet un projecte de senyalística per poder aplicar a la realitat immediata de l’escola... De manera col·laborativa s’han presentat diferents idees de diferents grups de treball, s’ha votat la proposta que s’ha considerat més idònia, i s’ha passat a fer el disseny de pisos, aules de classes (de 1r d’eso a 2n de Batxillerat) i aules especials; info, sala d’actes, sala de profes, etc.

A classe ens vam inspirar en el projecte de senyalística de l’Hospital Sant Joan de Déu i l’art de carrer; combinant la funcionalitat i rigorositat dels projectes institucionals amb l’actitud transgressora d’algunes branques de l’art urbà.

Esperem que sigui útil i que contribueixi a millorar l’orientació de l’edifici de secundària.

Disseny de la Postal de Nadal

Com cada any, els alumnes de 1r de Batxillera d’Artístic tenen l’encàrrec de dissenyar la Postal de Nadal que enviem a les famílies per desitjar unes bones festes. Aquest any tan “particular” s’ha proposat que la postal reflectís el context que estem vivint, més enllà de les idees típiques associades amb la postal tradicional.

El disseny escollit aquest curs és aquesta proposta de l’alumna Paula Jericó. Espero que us hagi agradat.

Gràcies Paula!

Dibuix de perspectiva

Els alumnes de Dibuix Artístic de 2n de Batxillerat, han sortit de l’escola per a dibuixar el paisatge urbà. El projecte de treball ha consistit a realitzar dibuixos amb perspectiva cònica. Aquí teniu tres sèries d’imatges que copsen… des de la presa d’apunts del natural, als primers traços al paper per a realitzar els dibuixos en gran format i alguns dels resultats finals.

Anàlisi de la meva mascareta

A classe de Disseny de 2n de Batxillerat Artístic hem començat analitzant les qualitats formals i materials de la mascareta que millor ens va. Sembla mentida que es pugui definir què és el disseny amb aquest treball…però ho hem fet i a més hem pogut extreure quines són les seves especialitats.

Aquí podreu veure alguns dels pòsters resultants!

Dani Ruiz i Andrea Campamà

Judith Ruiz i Judit Díaz

Blanca Sànchez, Ningning Zhou i Aïda Pérez

El Sumi-e