Apunts del natural al parc de l’Espanya Industrial

Amb els alumnes de 2n de Batxillerat estem preparant diversos projectes de Dibuix Artístic II i per poder dur-los a terme, és necessària la prèvia presa d’apunts del natural. Per aquest motiu, alguns dimarts traslladem l’aula al Parc de l’Espanya Industrial on podem gaudir, fixar-nos i prendre com a models un munt d’elements naturals i en gran varietat. Persones grans, infants, en moviment, relaxats, arbres de diverses famílies, mobiliari molt variat i estructures i vistes arquitectòniques que no estàvem acostumats a fer servir com a referents.

Aquestes sessions ens són molt útils per practicar la presa d’apunts i veure’n la importància que tenen abans de realitzar un dibuix definitiu.

Us deixem algunes fotos on veureu als alumnes en plena “acció”… desitgem que us agradin!