Activitats Extralectives 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Si la situació continua sent favorable en el mes de setembre, l’Escola vol reprendre la normalitat de les activitats extralectives.

Durant aquest curs hem treballat amb molt d’esforç per poder oferir activitats noves i de qualitat de cara el proper curs.

Per això, en aquest correu trobareu un document adjunt amb la informació d’aquelles activitats, que si tenen suficient audiència, volem portar a terme!

També mantindrem aquelles que ja funcionaven.

Per qüestions d’espai i d’organització, necessitem fer un primer sondeig per saber a quines activitats us agradaria apuntar els vostres fills i filles de cara el proper curs.

Per això, us demanem que respongueu al següent formulari que estarà obert fins el dia 27 de maig: EXTRALECTIVES CURS 21-22

Esperant que siguin del vostre interès, obrirem el procés de preinscripció a mitjans de juny per tal de poder iniciar les activitats el primer dia d’escola.

Com sempre, per a qualsevol consulta podeu contactar amb la coordinadora de les activitats extralectives, a través del correu: extra_lectives@escola-proa.cat o bé trucant per telèfon al 93.421.95.29, ext.205 (Lali Arrufat).

Consulta tota la informació de les extra lectives

Descarregar (escola-proa_extralectives-2021-2022.pdf, PDF, 4.1MB)