Invitació per als alumnes de primària

Vine a jugar a escacs! Els dijous al migdia obrim l’aula d’escacs als nens i nenes de primària que vulguin provar aquesta activitat.

Les sessions consisteixen fonamentalment en la pràctica del joc, on el professor corregeix els errors dels alumnes i ho combina amb l’aprenentatge conjunt (mitjançant el taulell mural) d’elements estratègics i tàctics de la partida.

Passeu per la Secretaria i digueu-nos el nom de l’alumne, el curs i quin dia vol fer la prova!

taulell mural

“Els escacs ensenyen a prendre decisions i planificar i també impulsen als alumnes a comprendre que les seves accions poden dur-los a l’èxit o al fracàs, Tots aquests factors deriven en la millora de l’aprenentatge”

Miguel Illescas – Gran Mestre Internacional d’Escacs

Descarregar (Invitacio-juny.pdf, PDF, 441KB)

Cloenda de l’activitat d’escacs

Com cada curs, una tarda de juny organitzem una trobada com a cloenda de l’any on hi poden participar tots els nens i nenes inscrits a l’activitat d’escacs i també els seus familiars i amics.

torneig masnou 2015

Els diferents tipus d’activitats que es practiquen aquest dia poden ser el Torneig Masnou (consisteix en jugar partides d’escacs entre els participants, durant una hora i mitja, fins que quedi un guanyador) o una Simultània (el professor (Mestre o Gran Mestre) juga contra diversos jugadors alhora, habitualment més de 15 oponents, sense temps establert i passant de taulell en taulell en un ordre prefixat).

escacs gegant

Tots aquells que vulgueu venir a veure’ns sereu benvinguts!

Enguany serà el dijous dia 9 a les 17’30h i muntarem l’activitat al pati, davant la Secretaria.

1r Concurs de dibuix EDAMI (Escola d’Escacs Miquel Illescas)

dibuix VictorGomez Victor_1B

Es van presentar a concurs 430 treballs d’alumnes de primària, que han participat en tres categoríes d’edat : 1r-2n, 3r-4rt i 5è-6è.

El nostre alumne Víctor Gómez (2n de primària) ha sigut premiat en segon lloc de la categoría 1r-2n de primària. Durant el maig s’han anat repartint els premis i regals corresponents i ell l’han obsequiat amb una classe a l’escola d’EDAMI.

Trobareu informació relacionada aquí.