BATXILLERAT AMERICÀ

2 de maig de 2019

Benvolgudes famílies d’Eso,

Tal i com vam comentar a la reunió informativa de BATXILLERAT AMERICÀ del passat dilluns 29 d’abril, us fem arribar:

• La base de presentació d’ACADEMICA.
  • El resum i la guia sobre el procés d’inscripció i matrícula, l’accés online al mateix i les condicions econòmiques i de facturació.

Us informem que el període per formalitzar la matrícula del Batxillerat Americà és obert i finalitza el dilluns 17 de juny.

Els dubtes i consultes ens els pots fer arribar a:

Qüestions acadèmiques: batx_america@escola-proa.cat

Qüestions administratives: extra_lectives@escola-proa.cat

Salutacions cordials,

Lali Arrufat

Activitats extra lectives

Presentació del curs

Descarregar (Informació-Diploma-Dual_CAT_19_20.pdf, PDF, Desconocido)

Consulteu la informació econòmica del curs i condicions aquí

Més informació d’activitats extralectives i contacte

ROBÒTICA. Nova extra lectiva pel curs vinent

Benvolgudes famílies,

Estem preparant l’oferta d’extra lectives del curs vinent i ben aviat us la farem arribar.

Sota les tres tipologies d’activitats que teniu a l’abast habitualment -esportives, artístiques i intel·lectuals- hem volgut potenciar aquesta última afegint la robòtica per a la primària i l’eso a partir del curs vinent.

Per tal que pugueu conèixer l’entitat que ens l’oferirà, dilluns vinent 20/6 a les 17:30h vindran a l’escola a fer-nos una demostració. Serà a l’aula polivalent situada al costat de la Secretaria, us adjuntem el cartell informatiu que també trobareu a les cartelleres de l’escola.

Us hi esperem!

Salutacions cordials,

Escola Proa

estra escolar robotica

“Events” de l’escola d’idiomes per al maig

Benvolgudes famílies,

EventsDes de l’Escola d’Idiomes Proa-Activa us informem que una de les característiques del projecte és la celebració d’esdeveniments culturals que donen suport a l’adquisició de la llengua i acosten l’alumne/a a la cultura i costums dels països anglosaxons. Aquestes activitats de caràcter lúdic, que anomenem EVENTS, se celebren fora de l’horari lectiu de l’Escola d’Idiomes, són gratuïtes i d’assistència voluntària, però altament recomanable.

Events Durant aquest curs 2015-2016, de la mà del William, el nostre language assistant de l’Escola d’Idiomes, hem conegut com celebren Halloween i Christmas al Regne Unit, hem desfilat per la Fashion week de l’escola i hem jugat als jocs més tradicionals dels països anglosaxons. Per a aquest mes d’abril, us hem preparat un event on us llepareu els dits! Ens aproparem a la cultura anglosaxona a través de la seva cuina: coneixerem vocabulari relacionat amb el menjar i els utensilis de cuina i això ens ajudarà a l’hora de preparar la nostra recepta de “chocolate balls”! En aquesta ocasió convidem també als pares i mares a participar-hi, LET’S HAVE FUN COOKING WITH WILLIAM!

Dear families,

fashion_showFrom the Escola d’Idiomes Proa-Activa, we would like to remind you that one of the characteristics of the project is the celebration of cultural events which support the language acquisition and bring the students closer to the culture and traditions of the Anglo-Saxon countries. These playful activities, called EVENTS, take place outside of the Escola d’Idiomes hours, they are free of charge and it is voluntary for the students to attend –although we highly recommend the assistance.

happy_halloween2During this school year 2015-2016, thanks to William, or language assistant at the Escola d’Idiomes, we have learned how they celebrate Halloween and Christmas in the UK, we have modeled down the schools’ Fashion week and we have played the most traditional British games. For this month, we have prepared an event which will make your mouth water! We will get close to the Anglo-Saxon culture through its food: we will learn vocabulary related to cooking, kitchen utensil and food which will help us prepare our delicious chocolate balls! In this occasion, we invite all the families from the students attending the event to join us: LET’S HAVE FUN COOKING WITH WILLIAM!

logo_activa

“Events” de l’escola d’idiomes