PROMOCIÓ D’ALUMNAT

El curs 2019/2020 ha finalitzat i amb ell una nova etapa de batxillerat dual.

Ja és el segon any formant part del programa dual d’Academica School i estem molt orgullosos del nostre alumnat.

Volem fer menció especial als primers graduats que han assolit amb èxit els crèdits corresponents i han obtingut el certificat de High School dels Estats Units:

Paula Adell
Carla Balaguer
Ana López
Anna Medallo
Marta Medallo
Enric Sánchez
Marta Liberal
Najwa Tatou

Moltes felicitats, a l’Escola Proa estem molt contents que hàgiu tingut aquesta experiència d’immersió personal, lingüística i tecnològica.

No ens volem oblidar, però, de l’alumnat que encara forma part del programa i que han treballat de valent aquest curs. Molts ànims nois i noies i molt bona feina!

Ana Castillo
Ingrid Romera
Andrea Soler
Oriol Sardà

Pels interessats i interessades, encara podeu fer la matrícula pel curs vinent.

Recordeu que per a qualsevol consulta podeu escriure a batx_america@escola-proa.cat