BATXILLERAT AMERICÀ

2 de maig de 2019

Benvolgudes famílies d’Eso,

Tal i com vam comentar a la reunió informativa de BATXILLERAT AMERICÀ del passat dilluns 29 d’abril, us fem arribar:

• La base de presentació d’ACADEMICA.
  • El resum i la guia sobre el procés d’inscripció i matrícula, l’accés online al mateix i les condicions econòmiques i de facturació.

Us informem que el període per formalitzar la matrícula del Batxillerat Americà és obert i finalitza el dilluns 17 de juny.

Els dubtes i consultes ens els pots fer arribar a:

Qüestions acadèmiques: batx_america@escola-proa.cat

Qüestions administratives: extra_lectives@escola-proa.cat

Salutacions cordials,

Lali Arrufat

Activitats extra lectives

Presentació del curs

Descarregar (Informació-Diploma-Dual_CAT_19_20.pdf, PDF, Desconocido)

Consulteu la informació econòmica del curs i condicions aquí

Més informació d’activitats extralectives i contacte

Ens visiten alumnes danesos

Aquí teniu el moment immortalitzat! De 16 a 17h un grup d’alumnes voluntaris de 1r i 2n batx vam acollir aquest grupet de 12 estudiants danesos i les seves dues professores, la Rikke(professora d’Espanyol) i la Briguitte ( professora d’EF) Ens vam distribuir per petits grups de catalans i danesos i els vam ensenyar l’escola tot explicant una mica d’història de Proa i contestant les seves preguntes i dubtes sobre Catalunya, l’escola…
Habitualment comecem aquestes visites amb una trobada tots junts en una aula i expliquem la història de Proa, una mica de Catalunya i fets que en aquell moment siguin d’actualitat. Aquesta vegada hem hagut de muntar-ho diferent pel temps que disposàvem abans de la reunió de les 17:10. Ja estaven avisats i tot i així els va semblar que valia la pena encara que fos per una hora.