BATXILLERAT AMERICÀ

El Diploma Dual (títol de Batxillerat Dual) és un programa oficial de convalidació internacional de títols de batxillerat creat i desenvolupat per Academica International Studies, que permet a l’alumnat obtenir dues titulacions simultànies: la pròpia del seu país (el batxillerat espanyol) i l’American High School Diploma (batxillerat nord-americà).

El batxillerat del país propi es cursa de forma presencial en algun dels instituts del país, i l’American High School Diploma es cursa en la modalitat online.

El Programa es pot iniciar a partir de 2n d’ESO i fins a 1r de Batxilerat. El darrer any per finalitzar-lo és a 2n de Batxillerat i es podrà triar en quants anys es vol fer: 2, 3 o 4 anys.

Preparant estudiants per als nous reptes

El Diploma Dual és un programa interdisciplinari que prepara els estudiants per adquirir els millors nivells de competència sobre la base de tres objectius:

• Immersió lingüística en anglès: El programa es desenvolupa al 100% en anglès, però va molt més enllà de l’aprenentatge de l’idioma. L’alumnat pensa i treballa en anglès.

• Immersió tecnològica (aprenentatge digital): Treballant en una plataforma virtual, l’alumnat té un paper actiu, marca el seu ritme d’aprenentatge, és responsable de la construcció dels seus coneixements i és protagonista del seu propi procés formatiu.

• Immersió personal (autogestió, responsabilitat i maduresa): L’alumnat adquireix responsabilitat i maduresa en el treball, amb un alt nivell d’autonomia, aprenentatge de la gestió del temps, capacitat d’adaptació i flexibilitat per treballar en entorns diferents i multiculturals.

Presentació del curs

Descarregar (Presentacio_Batxillerat_America.pdf, PDF, 1.29MB)

PROMOCIÓ D’ALUMNAT

Ens visiten alumnes danesos

Aquí teniu el moment immortalitzat! De 16 a 17h un grup d’alumnes voluntaris de 1r i 2n batx vam acollir aquest grupet de 12 estudiants danesos i les seves dues professores, la Rikke(professora d’Espanyol) i la Briguitte ( professora d’EF) Ens vam distribuir per petits grups de catalans i danesos i els vam ensenyar l’escola tot explicant una mica d’història de Proa i contestant les seves preguntes i dubtes sobre Catalunya, l’escola…
Habitualment comecem aquestes visites amb una trobada tots junts en una aula i expliquem la història de Proa, una mica de Catalunya i fets que en aquell moment siguin d’actualitat. Aquesta vegada hem hagut de muntar-ho diferent pel temps que disposàvem abans de la reunió de les 17:10. Ja estaven avisats i tot i així els va semblar que valia la pena encara que fos per una hora.