Instruccions a 4t

A partir d’una comprensió lectora sobre el Joc de l’Oca, hem estat treballant el què és un text instructiu.

Ens hem adonat que d’instruccions, a la vida, en seguim moltes i de ben variades: jocs de taula, jocs electrònics, funcionament dels electrodomèstics, activitats de classe, normes a les aules o a l’escola, comportament en societat…

Hem estat ordenant tot un seguit de textos que barrejats, no servien per a res i amb aquesta activitat hem après la importància de l’ordre dins unes instruccions.

Això ens ha permès poder crear els propis textos amb més seguretat.

Un comentari a “Instruccions a 4t

1. Hola, m’encanta la idea de treballar el text instructiu a partir de l’ordenació de frases, però no he trobat cap activitat així per Internet. Podries facilitar-me aquesta activitat? T’ho agrairia molt. M’encanta la feina que has fet amb l’alumnat.