Comencem el projecte col·laboratiu CONTESNET de Tr@ms

Divendres passat els nens i nenes de 2n vam trobar-nos per videoconferència amb els alumnes de 4 escoles més de la Fundació Trams. Entre les 5 escoles farem un conte cooperatiu que tindrà una introducció, un nus i 3 desenllaços possibles. Haurem de redactar la nostra part i dibuixar amb les tauletes dues il·lustracions.

En la videotrucada ens vam presentar i vam poder saber quina part del conte faria cada escola. Nosaltres aquest any  fem el segon desenllaç. A mida que ja tinguem el conte fet ja us seguirem informant.

Videotrucada de presentació amb l’escola GEM

Els alumnes 4t de primària han fet aquesta setmana una videotrucada amb l’escola Gem de Mataró per conèixer-se i presentar-se entre les parelles de correu. Al llarg del curs cada alumne s’envia correus electrònics amb una parella de l’altra escola. Ara per Nadal s’han enviat una felicitació nadalenca i la seva descripció. Ha estst molt bé i ens hem recitat un poema de Nadal.

1r Premi Tramscriure a 2n de primària

La Núria Pascual ha guanyat el 1r premi de la categoria de Primer Cicle  de primària en els Jocs Florals que organitza la Fundació Trams. El seu text El 8 perdut a casa ha sigut escollit el millor entre els 18 texts presentats per les diferents escoles que formen part de la fundació Trams.

Finalitza el Projecte de Correu de Cicle Mitjà

Els alumnes de 4t de primària s’han enviat algunes trameses de correu electrònic amb alumnes de l’escola Sant Jordi i l’Escola Marinada de Trams. D’aquesta manera han après a fer servir el correu electrònic i a adjuntar documents. De passada han contactat amb nens de la seva edat d’una altra escola. Per finalitzar el projecte han fet una videoconferència amb cada escola per poder veure’s les cares.