Ha arribat el 22 de desembre i aquest curs acabem el trimestre d’una manera gens habitual. No podíem marxar de vacances sense Cagar el Tió, com marca la tradició.
Tot i que l’heu pogut viure online, us deixem unes fotografies del moment.




Us deixem també un enllaç amb un resum per si voleu tornar-lo a visualitzar. Esperem arrencar-vos un somriure!
Ara sí! Amb molt d’afecte: Bones festes a tothom!!!
Un cop més arriba la Festa Major de Barcelona i a l’escola ens agrada celebrar-la!!!
Durant la setmana hem estat treballant la temàtica des de diferents àrees. Hem pogut decorar els passadissos, ens han visitat els gegants de Cicle Inicial, els caps-grossos de 2n i, avui, hem ballat al voltant dels gegants d’Infantil.




Us deixem uns enllaços per a què gaudiu de les danses. Esperem que us agradin.
1r A https://vimeo.com/612645450
Mireu imatges de la celebració presentada per alumnat de 6è.

BONA FESTA MAJOR!!!
Avui ens hem retrobat a l’escola per començar aquest curs 21-22 amb molta il.lusió.
Ha estat un dia ple d’emocions. Us deixem un tastet de la retrobada
BON CURS!!!
TREBALLANT EL PROJECTE DE PICASSO, ESTEM MIRANT I OBSERVANT QUADRES DE LES DIFERENTS ÈPOQUES D’AQUEST ARTISTA.
DE L’ÈPOCA BLAVA, A MÉS, HEM REPRESENTAT ELS QUADRES MÉS IMPORTANTS , IMITANT ELS PERSONATGES QUE HI SURTEN I LES SEVES EMOCIONS.
MIREU QUE BÉ HO HEM FET!!!!!
Els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat de convivències a Mas Pagès. Ens ho hem passat molt bé. Us deixem un enllaç amb totes les fotografies.
https://drive.google.com/drive/folders/1Kg35P_iXnIr3ZRC7Vr2TzPycFSZbt0kE?usp=sharing