2n CI- DANSA ARA VIRTUAL!!!

Com sabeu, cada any l’escola participa en l’activitat del Dansa Ara per promoure la música i el ball amb altres escoles, organitzat per l’ajuntament de Barcelona.
Aquest any, degut a la situació, s’ha hagut d’ajornar de forma presencial però han trobat una alternativa de poder fer-ho virtualment i ens hi hem apuntat com Escola.

AQUÍ TENIU EL BALL  DE 2N A I DE 2N B!!!!   HO VAN FER MOLT BÉ I VA SER MOLT DIVERTIT!!

2N CI: TEATRE EN CASTELLÀ

La setmana passada vam fer les obres de teatre que havíem estat preparant durant unes setmanes. Eren unes obres inventades pels nens i nenes, en grups cooperatius i en castellà.

Primer vam pensar de què aniria, vam escriure la història i després vam pensar els diàlegs.Durant unes sessions vam acabar de pensar i escriure l’obra . Un cop feta, vam assajar-la sense i amb els complements de cada personatge. Tot ho vam fer en castellà per practicar la parla i l’escriptura d’aquesta llengua.

Mireu-ne el resultat!!!

2N CI: HEM ANAT A LA SAGRADA FAMÍLIA!!!!

La setmana passada vam tenir la gran oportunitat d’anar a visitar la Sagrada Família.

Vam aprofitar aquesta visita per iniciar el projecte de Barcelona i d’Antoni Gaudí. Amb aquest projecte volem saber coses de la ciutat on vivim: on està situada, els seus límits, els seus barris, la història de la ciutat, els edificis més emblemàtics i sobretot l’obra d’ Antoni Gaudí .

La visita va ser molt interessant. A través d’uns jocs vam anar descobrint les característiques, formes i curiositats de la gran obra de Gaudí.

Vam fer una ruta per l’exterior on vam descobrir la façana principal, la façana del Naixement, l’ única que va construir Gaudí. Vam localitzar totes les figures del pessebre i elements de la natura.

La façana posterior,la façana de la Passió, representa la mort de Jesús . La pedra es veu d’un altre color perquè és una de les parts més noves i el seu arquitecte va ser Subirachs.

Però el que més ens va fascinar va el seu interior. Els colors dels grans vitralls i les columnes en forma de grans arbres ens van traslladar a un bosc màgic.

Vam aprendre moltes coses i ens van felicitar molt pel gran interès i entusiasme que van mostrar i per les coses que sabíem!!

Ara seguirem treballant i descobrint racons de Barcelona i de les obres de Gaudí!

Setmana Fantàstica de Carnaval

Altre cop en arribar el febrer ens hem preparat per rebre a Sa Majestat Carnestoltes “el rei dels poca soltes” per això hem estat fent les disfresses per quan arribés el gran dia de lluir-les.

Els primers en acompanyar-nos han estat els Ambaixadors i és clar, no pot haver bon “Arribo” si no va acompanyat d’unes divertides consignes: cara pintada, accidentats i roba del revés!

Amb tots aquests preparatius hem arribat a Dijous Gras, dia que esmorzem junts al pati fent un tastet de la deliciosa botifarra d’ou.

A punt estem per rebre el nostre estimat Carnestoltes i per aquest motiu hem elaborat entre tots un majestuós Pregó. Sa Majestat ha arribat amb comparsa i l’esperàvem junts al pati per seguir amb la gran disbauxa!

I per tancar la setmana fantàstica de Carnaval, divendres a la tarda ha arribat el dia de lluir disfresses i balls. Mireu que bé que ens han quedat!!!

I després cada curs ens ha mostrat la seva coreografia per acabar amb ballada general.

Ja només us falta poder veure les danses, aviat us penjarem els vídeos.

BON CARNAVAL

A 2N INTRODUÏM LA MULTIPLICACIÓ

A 2N DE PRIMÀRIA HEM INTRODUÏT EL CONCEPTE DE MULTIPLICACIÓ . AMB DIFERENT MATERIAL HEM JUGAT A FER DOBLES, TRIPLES …AQUESTS MATERIAL ENS VA MOLT BÉ PER ENTENDRE QUÈ VOL DIR MULTIPLICAR .

DESPRÉS DE JUGAR MOLT, HEM CALCULAT ALTRES MULTIPLICACIONS DINS L'”ARMARIET ” DE LA MULTIPLICACIÓ. UN NEN N’ESCRIVIA UNA I L’ALTRE COMPANY L’HAVIA DE DIBUIXAR, ENCERCLAR LES DESENES I CALCULAR ELS RESULTAT.

ANEM PER BON CAMÍ!!!! SEGUIREM AIXÍ, JUGANT I APRENENT!!!!

Així acabem el trimestre!!!

Avui divendres 20 de desembre hem acabat el trimestre amb activitats molt divertides que ens han portat a relacionar-nos amb la resta de l’etapa.

Primer, segon i tercer hem anat a “Cagar el Tió” a la sala d’actes de l’escola perquè l’ocasió bé es mereix un lloc ben especial.

Ens ha cagat jocs per a totes les classes i torrons que ja hem pogut tastar!!!

Quart, cinquè i sisè hem tancat el trimestre amb una gimkana super xula que ens han preparat les mestres. Les proves han estat d’allò més distretes i ho hem passat molt bé.

A última hora, hem pogut estrenar els jocs de taula que ens ha cagat el tió i ens hem acomiadat fins l’any vinent.

Que tingueu tothom un bon final d’any i una bona entrada. Feliç 2020!!!

JA ÉS NADAL A CICLE INICIAL!!!!

Aquestes últimes setmanes ens ho hem passat molt bé fent totes les decoracions de Nadal i fent el pessebre a la classe.

Hem preparar unes postals molt divertides, amb forma de caseta i a dins hi hem escrit una felicitació de Nadal per a un company de 1r. Aquestes postals ens les intercanviem amb els companys i companyes de primer. Nosaltres els donarem la postal que hem fet per a ells i ells ens donaran la que han fet per a nosaltres!!!

També hem fet un pessebre molt bonic. Per fer-lo bé i que no ens faltés cap personatge, ens hem repartit les figures del pessebre.

Amb plastilina hem donat forma a aquest personatge i l’hem decorat amb robes.

Un cop fetes totes les figures hem muntat el pessebre amb totes les decoracions que hem portat de casa (suro, pedretes, pals, tronquets, branquetes…)

Ens han quedat uns pessebres molt divertits!

MOLT BON NADAL I BONES FESTES A TOTS I TOTES!!!!!!!!