Arriba la Festa Major

Un cop més arriba la Festa Major de Barcelona i a l’escola ens agrada celebrar-la!!!

Durant la setmana hem estat treballant la temàtica des de diferents àrees. Hem pogut decorar els passadissos, ens han visitat els gegants de Cicle Inicial, els caps-grossos de 2n i, avui, hem ballat al voltant dels gegants d’Infantil.

Us deixem uns enllaços per a què gaudiu de les danses. Esperem que us agradin.

1r A https://vimeo.com/612645450

Mireu imatges de la celebració presentada per alumnat de 6è.

BONA FESTA MAJOR!!!

Diada de Sant Jordi

A Primària, aquesta tarda, hem tancat la Diada de Sant Jordi 2021. Hem sortit al pati a llegir tots en el mateix moment.

Com sempre, és impressionant el silenci d’aquesta estona amb tanta gent a l’exterior.

Gaudiu de la Diada i del Paddlet de l’escola, que ja haureu pogut visionar.

FELIÇ SANT JORDI

1R: HEM ANAT A TIRAR UNA CARTA PELS PARES I MARES!!!!

ELS NENS I NENES DE 1R HEM ACABAT EL TRIMESTRE ESCRIVINT I ENVIANT UNA CARTA A LES NOSTRES FAMÍLIES !!!

APROFITANT QUE HAVÍEM D’ANAR A TIRAR LES CARTES A LA BÚSTIA, ENS HEM QUEDAT A ESMORZAR A LA PLAÇA DE LA FARGA. TOT I QUE HA ESTAT UNA SORTIDETA CURTETA, ENS HA AGRADAT MOLT PERQUÈ FEIA MOOOLTS DIES QUE NO FÈIEM CAP ACTIVITAT ESPECIAL FORA DE L’ESCOLA.

8 MARÇ: DIA DE LA DONA!!! A PRIMER L’HEM CELEBRAT I TREBALLAT!!!

HEM CELEBRAT EL DIA DE LA DONA COM CAL!!!!

DESPRÉS DE VEURE UNS CURTS I FER UN PETIT DEBAT SOBRE EL TEMA , CADA NEN I NENA ENS HA ENSENYAT I EXPLICAT LA INFORMACIÓ SOBRE LA DONA QUE HAVIA TRIAT PER PORTAR A L’ESCOLA I EL PERQUÈ L’HAVIA ESCOLLIT.

HEM VIST QUE AL LLARG DE LA HISTÒRIA HI HA HAGUT MOLTÍSSIMES DONES QUE HAN DEIXAT EMPREMTA I HAN ACONSEGUIT REPTES MOLT IMPORTANTS PER TOTES NOSALTRES!!! N’HI HA DE CIÈNTIFIQUES, ACTIVISTES, BOMBERES, AVIADORES, MESTRES, ALPINISTES, ARTISTES, ESCRIPTORES…

DESPRÉS, AMB LA INFORMACIÓ QUE HAVÍEM PORTAT, HEM FET UNS MURALS PER PENJAR ALS PASSADISSOS I AIXÍ TOTHOM QUE PASSI PER ALLÀ PUGUI CONÈIXER, LLEGIR I ADMIRAR A TOTES ELLES!!!