Carnaval 2022

El DIJOUS GRAS va arribar el Rei Carnestoltes a l’escola i com podeu imaginar el vam rebre fent gresca i xerinola! L’acompanyava una gran comparsa amb companys i companyes de l’ESO.

Un cop arribat, vam poder escoltar el Pregó que havíem fet entre l’alumnat des de P5 fins a 6è de Primària.

Divendres hem celebrat la gran festa de Primària amb les disfresses que hem estat elaborant aquests dies. Aquest any hem fet un homenatge a l’hort de l’escola.

Després, ens hem reunit al pati per mostrar les danses que tant havíem assajat. Aquí les podeu veure:

A la tarda, hem decorat tots els passadissos amb els dibuixos de les nostres disfresses!!!

El curs vinent, de segur que hi tornarem!

BON CARNAVAL

Acabem el primer trimestre

Ha arribat el 22 de desembre i aquest curs acabem el trimestre d’una manera gens habitual. No podíem marxar de vacances sense Cagar el Tió, com marca la tradició.

Tot i que l’heu pogut viure online, us deixem unes fotografies del moment.

Us deixem també un enllaç amb un resum per si voleu tornar-lo a visualitzar. Esperem arrencar-vos un somriure!

Ara sí! Amb molt d’afecte: Bones festes a tothom!!!

Arriba la Festa Major

Un cop més arriba la Festa Major de Barcelona i a l’escola ens agrada celebrar-la!!!

Durant la setmana hem estat treballant la temàtica des de diferents àrees. Hem pogut decorar els passadissos, ens han visitat els gegants de Cicle Inicial, els caps-grossos de 2n i, avui, hem ballat al voltant dels gegants d’Infantil.

Us deixem uns enllaços per a què gaudiu de les danses. Esperem que us agradin.

1r A https://vimeo.com/612645450

Mireu imatges de la celebració presentada per alumnat de 6è.

BONA FESTA MAJOR!!!

Diada de Sant Jordi

A Primària, aquesta tarda, hem tancat la Diada de Sant Jordi 2021. Hem sortit al pati a llegir tots en el mateix moment.

Com sempre, és impressionant el silenci d’aquesta estona amb tanta gent a l’exterior.

Gaudiu de la Diada i del Paddlet de l’escola, que ja haureu pogut visionar.

FELIÇ SANT JORDI

1R: HEM ANAT A TIRAR UNA CARTA PELS PARES I MARES!!!!

ELS NENS I NENES DE 1R HEM ACABAT EL TRIMESTRE ESCRIVINT I ENVIANT UNA CARTA A LES NOSTRES FAMÍLIES !!!

APROFITANT QUE HAVÍEM D’ANAR A TIRAR LES CARTES A LA BÚSTIA, ENS HEM QUEDAT A ESMORZAR A LA PLAÇA DE LA FARGA. TOT I QUE HA ESTAT UNA SORTIDETA CURTETA, ENS HA AGRADAT MOLT PERQUÈ FEIA MOOOLTS DIES QUE NO FÈIEM CAP ACTIVITAT ESPECIAL FORA DE L’ESCOLA.