PREMIS DE LA 24a EDICIÓ DEL CONCURS DIBUIXEM LA MERCÈ 2.018

Com cada any, els nens i les nenes de la Primària participem al concurs “Dibuixem la Mercè”.

Volem felicitar a la nostra alumna de 6è Tanit Jiménez i Latorre, que va rebre una menció especial pel seu preciós cartell i a la seva mestra Elisa que un cop més ens ha fet quedar molt i molt bé al concurs de Barcelona.

Enhorabona Tanit! Ets una artista!

JOCS FLORALS DEL DISTRICTE

Com cada any, els millors escrits de la nostra escola els presentem als Jocs Florals Escolars del districte de Sants-Montjuïc.

Aquest any han seleccionat els següents alumnes, cadascun de la seva categoria:

2n.-B      Prosa. Lúa Rodríguez i Martínez i Aitor Álvarez i Beazcua
“Per què tenim nom?”

3r.-B       Prosa. Bruna Vergara i Agramunt “La vaca que no feia
llet”
4t.-B       Poesia. Berta Pérez i Pérez “Conill”
6è.-A      Prosa. Pau Guim i Ferrero “Un conte que mai hauria de ser
real”
En Pau també ha guanyat aquest any el 1r premi de la demarcació
de Barcelona al certamen Sambori Òmnium.

ESO2B   Prosa. Fiona Cívico i Aparicio “Farley Borrow”
ESO4A   Prosa. Ruth Cevallos i Gazo “La Màquina del temps”
Batx.1C  Prosa. Pilar Reviriego i García “La noia del tramvia blau”

La Festa de les lletres s’ha celebrat a la Seu del Districte i com cada any, ha estat fantàstica! Hi ha hagut parlaments, actuacions i moltes emocions.

La Lúa Rodríguez i l’Aitor Álvarez han guanyat un segon premi de la seva categoria.

La Fiona Cívico i la Pilar Reviriego, a més d’haver estat guanyadores en la seva categoria, cadascuna representarà el districte de Sants-Montjuïc als Jocs Florals de la Ciutat de Barcelona.

Enhorabona a tots set pels vostres meravellosos escrits i molta, molta sort Fiona i Pilar!

1r DIA DE REPTES AL CI

Seguint en la línia dels “Ambients” de Parvulari, avui hem estrenat els “Reptes” al Cicle Inicial.

Hem organitzat activitats molt engrescadores, que els nens i nens han pogut experimentar lliurement.

El cert és que alumnes i mestres hem quedat molt satisfets.

Dimecres, dijous i divendres seguirem amb les propostes.

Us deixem una petita gravació del que ha estat aquest nou projecte.

DARRER DIA DEL 1r TRIMESTRE

Els nens i les nenes de Primària aquest matí hem acomiadat el 1r trimestre.

Cicle Inicial i 3r. hem fet cagar el Tió: hem cantat, hem picat i hem recollit un munt de regals per a tots els cursos.

Està clar que aquest any ens hem portant molt i molt bé!

4t, 5è i 6è hem fet l’amic invisible i ens hem intercanviat uns regals preciosos.

Ha estat un matí d’allò més emocionant!

BONES FESTES A TOTHOM!

CASTANYADA 2017

Amb l’arribada de la tardor i a l’acabar el mes d’octubre ens agrada poder celebrar la CASTANYADA a l’escola.

Per això, és necessari que prèviament, els nens i nenes de Cicle Inicial i Mitjà, haguem fet uns panellets boníssim, que no ens porten massa feina i seran de bon menjar.

Un cop acabats i ben cuits, vam repartir-ne entre el personal de l’escola, que van estar molt agraïts.

Aquest dimarts passat, una colla de castanyers i castanyeres del Montseny van venir fins la nostra escola per oferir-nos les millors castanyes dels seus boscos.

La mateixa tarda, el Cicle Inicial i el Mitjà vam poder gaudir de l’audició d’unes històries fantàstiques.

Als nois i noies de Cicle Superior ens agradava celebrar, a més a més, “el Halloween”. Ben guarnits per a l’ocasió, vam passar la tarda de dimarts fent uns tallers rotatius molt ambientats.

Vam acabar la tarda menjant castanyes al pati.

Vam passar-ho d’allò més bé!!!

LA FESTA MAJOR

El passat divendres, els nens, les nenes i els mestres de Parvulari i Cicle Inicial, contents i emocionats, ens vam trobar al pati gran de l’escola on vàrem celebrar la Festa Major.

Hi va haver danses, gegants, balls de capgrossos, gresca i xerinola.

Com ja us deveu imaginar, ens ho vam passar d’allò més bé!

Aquí us deixo una petita gravació de la nostra festassa.

EL PRIMER DIA…

Ja hem estrenat un nou curs.

Puntuals, a les 9h del matí, alumnes  i mestres ens hem retrobat.

Tot han estat  abraçades, salutacions i cares d’alegria.

Prova superada!!!!

Com deia el poeta Martí i Pol, “tot és camí des d’ara”.

Aquí us deixem una petita mostra d’aquest dia tan i tan important, tot desitjant-vos un

bon inici de curs.