El Tió ens ha vingut a veure!!!

Aquesta setmana hem tingut un convidat especial! El Tió va arribar dilluns al matí a l’escola i s’ha estat alimentant tota la setmana amb el menjar que li hem anat portant.

Aquest divendres, els alumnes de 1r, 2n i 3r han anat a la sala d’actes a cantar-li cançons i donar-li garrotades perquè cagués del bo, el millor!

Hem gaudit d’aquesta celebració malgrat no hem pogut compartir l’estona amb tots els companys ja que les circumstàncies actuals no ens han permès fer el tradicional “caga tió” amb la resta de cursos.

Us en deixem una mostra!

S’han enviat alguns missatges als més petits per agrair els regals que s’han rebut de part del Tió:

Estimats 2ns:
Els companys i companyes de 5è ja han rebut els regals del Tió que heu fet cagar aquest matí. Els han encantat els jocs i els torrons i us agraeixen moltíssim que amb les vostres cançons els hagueu fet sortir!!
En aquestes fotos els podreu veure en el moment d’obrir-los!!

Primària s’ha vestit d’hivern i festa!

Com cada any, l’alumnat de primària s’ha esforçat molt en vestir l’escola. Aquest any però, no hi podreu passejar i l’haureu de veure només a través d’algunes fotografies.

Hi hem estat treballant durant setmanes i al final, ha quedat molt ben engalanada.

Esperem que us agradi.

Us enviem els millors desitjos, igual que ja ho hem fet amb les imatges!!!

Videotrucada de presentació amb l’escola GEM

Els alumnes 4t de primària han fet aquesta setmana una videotrucada amb l’escola Gem de Mataró per conèixer-se i presentar-se entre les parelles de correu. Al llarg del curs cada alumne s’envia correus electrònics amb una parella de l’altra escola. Ara per Nadal s’han enviat una felicitació nadalenca i la seva descripció. Ha estst molt bé i ens hem recitat un poema de Nadal.

Recordeu els monstres de veritat???

El curs passat en el DENIP vam treballar els monstres que amenacen el planeta a partir del llibre SOS MONSTRES DE VERITAT de la Marie G. Rohde.

Va ser una llàstima que l’exposició tingués curta durada i avui els hem tornat a exposar. Quan els anaven veient, a tots els alumnes els feia molta il.lusió retrobar-los.

Els monstres han trobat on quedar-se i conviuran tots junts al passadís de Cicle Superior. Aquest any però, un nou monstre s’ha sumat als 12 que ja teníem. Us l’imagineu?

El Coronavirus

Molts ànims a tots per seguir protegint el planeta i cuidar la salut!

Dansa Ara ’20: per fi ballem plegats!

Aquest dimecres l’alumnat de 3r vam acabar una de les activitats que el confinament ens havia obligat a deixar a mitges: el Dansa Ara!

A l’abril ja vam fer una ballada “a distància” (en la que vam sortir per la tele i tot!) però després de tota la feina feta a 2n teníem moltes ganes de poder ballar i gaudir de les danses amb tots els nostres companys i companyes. L’IBE i la Factoria Mascaró, organitzadors de l’acte, ens van proposar connectar-nos a un directe i, ben mudats amb les nostres samarretes noves, vam baixar al poliesportiu per tenir prou espai per ballar.

Va ser una experiència molt bonica i ens ho vam passar molt bé. Mireu com vam ballar!