Així acabem el trimestre!!!

Avui divendres 20 de desembre hem acabat el trimestre amb activitats molt divertides que ens han portat a relacionar-nos amb la resta de l’etapa.

Primer, segon i tercer hem anat a “Cagar el Tió” a la sala d’actes de l’escola perquè l’ocasió bé es mereix un lloc ben especial.

Ens ha cagat jocs per a totes les classes i torrons que ja hem pogut tastar!!!

Quart, cinquè i sisè hem tancat el trimestre amb una gimkana super xula que ens han preparat les mestres. Les proves han estat d’allò més distretes i ho hem passat molt bé.

A última hora, hem pogut estrenar els jocs de taula que ens ha cagat el tió i ens hem acomiadat fins l’any vinent.

Que tingueu tothom un bon final d’any i una bona entrada. Feliç 2020!!!

JA ÉS NADAL A CICLE INICIAL!!!!

Aquestes últimes setmanes ens ho hem passat molt bé fent totes les decoracions de Nadal i fent el pessebre a la classe.

Hem preparar unes postals molt divertides, amb forma de caseta i a dins hi hem escrit una felicitació de Nadal per a un company de 1r. Aquestes postals ens les intercanviem amb els companys i companyes de primer. Nosaltres els donarem la postal que hem fet per a ells i ells ens donaran la que han fet per a nosaltres!!!

També hem fet un pessebre molt bonic. Per fer-lo bé i que no ens faltés cap personatge, ens hem repartit les figures del pessebre.

Amb plastilina hem donat forma a aquest personatge i l’hem decorat amb robes.

Un cop fetes totes les figures hem muntat el pessebre amb totes les decoracions que hem portat de casa (suro, pedretes, pals, tronquets, branquetes…)

Ens han quedat uns pessebres molt divertits!

MOLT BON NADAL I BONES FESTES A TOTS I TOTES!!!!!!!!

PREPARANT EL NADAL

Aquest primer trimestre ja s’acaba. I són moltes les feines que els nens i nenes de 1r hem fet aquestes últimes setmanes.

Hem fet postals per intercanviar amb els companys de 2n i desitjar-los un molt bon nadal.

Hem fet les figures del pessebre i hem portat elements per poder-lo decorar i finalment l’hem muntat a la classe.

I finalment, hem fet l’àlbum que ben aviat podreu veure a casa vostra.I hem cantat cançons al Tió.

Aprofitem per desitjar-vos un Bon Nadal i ens tornem a veure el 2020 amb moltes ganes.”

SORTIDA A LA GRANJA PALAUDÀRIES

El passat dilluns 11 de novembre, els alumnes de 1r van anar a visitar la Granja de Palaudàries. Van poder veure com és la vida a una granja i fer algunes feines que fan els grangers.

Van donar panotxes de blat de moro a les vaques,

pa sec a les cabres,

escarola a les gallines,

nous i blat de moro a la truja

i van poder donar el biberó a un xai i un vedell.

També van poder tocar una vaca lletera, uns conills, garrins, un pollet i un aneguet.

I si amb això no n’hi havia prou, també van poder pujar a fer un volta amb l’Elvis, el poni de la granja

i un tomb amb el tractor.

Van dinar i jugar una estona.

S’ho van passar molt i molt bé.

A la tardor: Castanyada amb calor!

Dijous 31 d’octubre per seguir la tradició, a Primària vam celebrar la Castanyada.

La pluja no va impedir que arribessin a l’escola uns castanyers i castanyeres molt eixerits que havien vingut des del Montseny.

Ens van oferir les seves castanyes acabades de coure i ens van deleitar amb algunes històries.

Alguns alumnes de Cicle Superior van voler ambientar-se per escoltar històries terrorífiques!!!

També vam aprofitar la festa per berenar castanyes i els panellets que havíem fet dimarts al matí.

Estava tot boníssim i ho vam passar molt bé.

FEM GRAFISME

Els de primer hem començat a fer grafisme per entrenar-nos per poder fer lletra lligada.

Hem fet ponts, bucles i cargols amb diferents materials: plastilina, ceres, pintura i farina.

Ara estem fent ja la direcció de com hem de fer la “a” i la “c”, ho hem fet amb pissarretes i al final ho hem resseguit en un full.

Seguirem introduint diferents grafismes fins a poder fer totes les lletres.

Ens ho estem passant molt bé.

REPTES

Els nens i nenes del Cicle Inicial aquest octubre hem començat els REPTES.

Ens ho estem passant molt bé en les diferents activitats que anem trobant i també anem coneixent a tots els companys del cicle.

Aquest curs fem REPTES de:

Matemàtiques

Robòtica o Plàstica

Llenguatge

Psicomotricitat

Raonament

Experimentació o Cuina

El REPTE que triem, el fem durant tres dies. Després en triem un altre fins haver-los fet tots.

En acabar-los repetirem REPTE però amb activitats noves.